• Heey!

    Ik wil alleen even zeggen.. als jullie het niet met de mods eens zijn stuur dan een pb naar ze en ga ze niet met topics onder bedolven.. Ten eerste Ze hebben gelijk dat Q slomer erdoor word want bij mij gaat Q al stukken langzamer door het forum.. (A) En ten tweede het verpest enorm de sfeer op Quizlet..

    Dit wilde ik even kwijt..(A)

    Xx

    Ja, maar elk topic moet worden aangeklikt en verwijdert. Enzo ;)
    Rollen mogen wel, maar dan in het promotie topic. Zodra die rollen zin verdeelt en we zien het sluiten we het gewoon weer. ^^
    daar hadden we wel rekening mee gehouden ;)

    Oeh weet je ik heb een vraagje hè. Want in topics enzo kun je een bericht verwijderen, maar telkens als ik op dat prullenbakje klik dan verwijdert die hem niet...weten jullie mods misschien hoe dat komt??


    Why don't you break my heart

    Ja, maar elk topic moet worden aangeklikt en verwijdert. Enzo ;)
    Rollen mogen wel, maar dan in het promotie topic. Zodra die rollen zin verdeelt en we zien het sluiten we het gewoon weer. ^^
    daar hadden we wel rekening mee gehouden ;)

    ja kijk dan is het geen probleem als jullie topic sluiten van zo iets als alle rollen zijn verdeeld.

    (...)

    ja daar ben ik het ook wel mee eens:$


    =] Ik snap je goed. Maar ik vind gewoon dat het FORUM moet blijven alleen dan gewoon niet dit gezeur. Gewoon gezellig


    Love is in the air'<3

    Oeh weet je ik heb een vraagje hè. Want in topics enzo kun je een bericht verwijderen, maar telkens als ik op dat prullenbakje klik dan verwijdert die hem niet...weten jullie mods misschien hoe dat komt??


    ja daar heb ik ook last van.

    Uhm. Maar luistr hoe moet je dan om rollen vragen?

    Ik vind het wel een mooi idee alleen hoe moet het dan met de rollen, Met de ideeën voor quizlet, met al die andere dingen? Hoe moet dat dán? Want je kunt niet zo even aan iemand vragen welke rol wil jij ofzo? Met het forum is dat veel makkelijker;)


    Kunnen jullie dan niet alleen daar een forum van maken.. En de rest weghalen ofzo...

    (...)
    Dat proberen we te doen, maar enig idee hoeveel werk dat is?
    Om het forum schoon te maken & te houden is ene deel van de mods bezig emt oude berichten verwijderen, terwijl de rest ervoor zorgt dat er geen nieuwe 'vervuiling' komt.
    Dat duurt even.


    Is er zo geen knop van alles verwijderen in 1 keer? xD

    Naja, mss dan even het forum sluiten en dan full- time bezig houden met Topics verwijderen ;)


    Let the Night embrace you

    (...)

    ja daar heb ik ook last van.


    ja ik heb daar ook last van :S

    (...)

    Is er zo geen knop van alles verwijderen in 1 keer? xD

    Naja, mss dan even het forum sluiten en dan full- time bezig houden met Topics verwijderen ;)


    Ik zei ookal over een knop xD

    Oeh weet je ik heb een vraagje hè. Want in topics enzo kun je een bericht verwijderen, maar telkens als ik op dat prullenbakje klik dan verwijdert die hem niet...weten jullie mods misschien hoe dat komt??

    Klopt ja, dat had ik ook vóór ik mod was.
    Ik heb geen idee hoe dat kan, ik zal het sowieso aan Rutger vragen. Tot die tijd kun je altijd een mod vragen of zij het even verwijderen voor je. ;)
    Like, we sluiten wel, maar bijten niet.[hard]
    Tenzij we boos zijn. [/ik dan]

    Hier ben ik het mee eens.
    Er zijn nu al weet ik hoeveel topics van geopend. Na 1 weten we het toch wel >.<
    De mod. doen gewoon hun werk..!


    bla bla bla

    En trouwens Rollen?
    Als je een serie maakt beslis je toch zelf over de personages?

    Als je op het forum gaat vragen gaan die mensen mss een andere persoonlijkheid hebben dan je wou voor de serie?

    Ik snap het nut niet van die rollen als je beter zelf personages kan bedenken :S


    Let the Night embrace you

    (...)
    Klopt ja, dat had ik ook vóór ik mod was.
    Ik heb geen idee hoe dat kan, ik zal het sowieso aan Rutger vragen. Tot die tijd kun je altijd een mod vragen of zij het even verwijderen voor je. ;)
    Like, we sluiten wel, maar bijten niet.[hard]
    Tenzij we boos zijn. [/ik dan]

    Ah oké. Dankje:'D Haha dan ben ik blij dat je niet door de computer heen kunt bijten..anders zou ik misschien nog bang worden:P


    Why don't you break my heart

    Zo'n overal knop is het helaas niet.
    Over die rollen hebben wij ookal gepraat. Ik wil daar in principe een apart subforum voor. Dat voorkomt verwarringen.
    Maar dat hebben we al aangegeven maar Rutger heeft het nu zelf ook heel druk dus die is er niet zo vaak. ;)

    (...)
    Klopt ja, dat had ik ook vóór ik mod was.
    Ik heb geen idee hoe dat kan, ik zal het sowieso aan Rutger vragen. Tot die tijd kun je altijd een mod vragen of zij het even verwijderen voor je. ;)
    Like, we sluiten wel, maar bijten niet.[hard]
    Tenzij we boos zijn. [/ik dan]


    dat je boos was heb ik gemerkt ja!! maar ik was ook best wel boos dat die topics werden gesloten!! maar toch hebben jullie wel gelijk. maar vind het gewoon niet leuk dat er een topic word gesloten waar je lol hebt en noem maar op. maar snap het punt wel.