• Heey!

    Ik wil alleen even zeggen.. als jullie het niet met de mods eens zijn stuur dan een pb naar ze en ga ze niet met topics onder bedolven.. Ten eerste Ze hebben gelijk dat Q slomer erdoor word want bij mij gaat Q al stukken langzamer door het forum.. (A) En ten tweede het verpest enorm de sfeer op Quizlet..

    Dit wilde ik even kwijt..(A)

    Xx

    (...)

    ja maar dan maken mensen weer nieuwe aan om hun verhaal kwijt te kunnen. ja wij worden ook pissig als hij elke keer gesloten word. maar ik begrijp het bij jullie ook wel weer als er elke keer nieuwe topic word gemaakt. maar kijk jullie zijn mod en wij neit wij weten niet hoe het is. kijk nu zeurt iedereen wel. maar als ze zelf ook mod zijn dan zijn ze het denk ik wel met jullie eens.


    ja idd dan gaan ze ook allemaal waarschuwingen geven aan degene die dan weer elke keer een topic opent :D

    Ik was echt facking boos. Ik zat helemaal te shaken enzo.
    Zitten we hier een paar topics te sluiten, omdat die gewoon gesloten moesten worden, beginnen ze te zeiken. Hallo, ik hou me aan de regels. Ik zoek geen ruzie, ik wil dat het forum gewoon een normaal niveau heeft, en niet van: hoi ik verveel me doei.
    Als je er niet mee eens bent moet je niet mij aan vallen, ga dan naar rutger want hij heeft het verzonnen.


    Zeh hebben vooral een hekel aan jou he? Er was toch ookal een anti Lra aacount aangemaakt?

    @Lra: ik vind het ook zo dom. En terecht dat je boos bent! Hallo, er zijn nu al weet ik veel hoeveel topics geopend daarvan. Jullie houden je ook aan de regels en zo hoord het ook. Als je het er niet mee eens bent ga je maar zelf een site starten fso met daar je regels >.<'


    bla bla bla

    Haha x'D Maar ik meen het!! Af en toe zie ik jouw reacties en dan denk ik echt van Damn,,hoezo slim bekeken x'D En nu ook, dan zit ik echt van ja dan merk ik dat ik nog een kind ben(A)


    Why don't you break my heart

    (...)

    ja idd dan gaan ze ook allemaal waarschuwingen geven aan degene die dan weer elke keer een topic opent :D


    ja daarom!! ze weten niet wat je allemaal moet doen als je mod. bent!!

    (...)

    Zeh hebben vooral een hekel aan jou he? Er was toch ookal een anti Lra aacount aangemaakt?


    DAT DOE JE TOCH NIET?!! :O


    bla bla bla

    (...)

    DAT DOE JE TOCH NIET?!! :O


    Nee idd.. Dat vind ik dus echt geen respect hebben.. (A)

    ja ze wouden een Anti Lra club maken las ik in andere topic!! daar had ik dus absolut niet aan meegedaan! zo zielig ben ik niet!!

    Omg een antie Lra account..weet je hoe zielig!!! Dat is gewoon serieus pesten my gawd dán ben je echt triest..Dan ga ik een clubbie oprichten..van Go Mods:'D :P wie doet mee xD nee just kidding:P


    Why don't you break my heart

    Ik ben ook wel een beetje klaar met Quizlet, net zoals Bomm zegt. Ik doe hier gewoon wat ik moet doen, maar ik heb ook geen zin in gezeik, net zo als iedereen lijkt mij. Mod's doen wat ze moeten doen, maar dat wordt niet gewaardeerd? Nou okee.
    En het wordt steeds vaker, zelfs hele haat aan Lra accounts. *^$%^% (Daar komt een scheldwoord <--) dan een heel eind op als je blieft?


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja ze wouden een Anti Lra club maken las ik in andere topic!! daar had ik dus absolut niet aan meegedaan! zo zielig ben ik niet!!


    Okey die topic heb ik dan gemist xD Maar waarom hebben ze allemaal een hekel aan Lra dan? Dat slaat toch nergens op?

    Ik ben ook wel een beetje klaar met Quizlet, net zoals Bomm zegt. Ik doe hier gewoon wat ik moet doen, maar ik heb ook geen zin in gezeik, net zo als iedereen lijkt mij. Mod's doen wat ze moeten doen, maar dat wordt niet gewaardeerd? Nou okee.
    En het wordt steeds vaker, zelfs hele haat aan Lra accounts. *^$%^% (Daar komt een scheldwoord <--) dan een heel eind op als je blieft?


    Ja door al dat gedoe vind ik Quizlet ookal minder leuk geworden.. Terwijl ik er eerst helemaal verslaafd aan was :S

    (...)

    Okey die topic heb ik dan gemist xD Maar waarom hebben ze allemaal een hekel aan Lra dan? Dat slaat toch nergens op?


    omdat ze steeds topics sloot!! maar ze doet haar werk en ze moet zich aan deregels houden!!

    Ja, en niet alleen accounts, maar ook quizzen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ben ook wel een beetje klaar met Quizlet, net zoals Bomm zegt. Ik doe hier gewoon wat ik moet doen, maar ik heb ook geen zin in gezeik, net zo als iedereen lijkt mij. Mod's doen wat ze moeten doen, maar dat wordt niet gewaardeerd? Nou okee.
    En het wordt steeds vaker, zelfs hele haat aan Lra accounts. *^$%^% (Daar komt een scheldwoord <--) dan een heel eind op als je blieft?
    Meid ik geef je groot gelijk!! Ik bedoel het is echt niet zo dat jij alleen maar serieus bent fzeu heur en als ze dat niet willen geloven dan kunnen ze kijken op bv ons account van StayAway toch Laura..sorry maar als ze dat account echt gaan aanmaken ga ik staken:Y)


    Why don't you break my heart