• Heey!

    Ik wil alleen even zeggen.. als jullie het niet met de mods eens zijn stuur dan een pb naar ze en ga ze niet met topics onder bedolven.. Ten eerste Ze hebben gelijk dat Q slomer erdoor word want bij mij gaat Q al stukken langzamer door het forum.. (A) En ten tweede het verpest enorm de sfeer op Quizlet..

    Dit wilde ik even kwijt..(A)

    Xx

    (geen titel)

    omg shut up en gaat op een ander moeie!

    Dit werd net naar mij gestuurd via een pb. En dat alleen omdat ik dat zei waar ik deze Topic mee geopend ben xD hihi^^

    Nee dat snap ik ook, maar als ik op msn wordt aangeschoten door een meisje die helemaal overstuur is door jullie gerotzooi dan ga ik echt kinda flippen? Vooral omdat ze het gewoon goed deed.
    Oké, misschien iets te fanatiek, maar je kunt ook te ver gaan. O_O
    Jullie hebben geen idee hoe erg je iemand over stuur kan maken met datsoort topics. Vooral omdat er verder ook geen mods waren die dr konden helpen.
    Dat jullie mij stangen oké, maaar Lau niet.

    Ja, maar sowieso ging het te ver!!! Ik bedoel heel veel ergeren zich er wel aan maar zeggen er niks van, dat schiet ook niet op


    Why don't you break my heart

    Nee dat snap ik ook, maar als ik op msn wordt aangeschoten door een meisje die helemaal overstuur is door jullie gerotzooi dan ga ik echt kinda flippen? Vooral omdat ze het gewoon goed deed.
    Oké, misschien iets te fanatiek, maar je kunt ook te ver gaan. O_O
    Jullie hebben geen idee hoe erg je iemand over stuur kan maken met datsoort topics. Vooral omdat er verder ook geen mods waren die dr konden helpen.
    Dat jullie mij stangen oké, maaar Lau niet.


    Raakt iemand daar zo overstuur van? :O

    Ehm ja?
    Het voelt ongelovelijk kut hoor zoiets.
    We zitten echt niet op ruzie te wachten, en oké ik kan er dan tegen. Maar ik ben wel even iets ouder, en heb meer ervaring met online stalkerij enzo.

    Dat lijkt mij freaky, online stalken:S

    oké dat is offtopic. Maar ik vind gewoon van ja, je kunt of je het er nu mee eens bent of niet, wel netjes blijven naar een ander toe


    Why don't you break my heart

    (...)

    =] Ik snap je goed. Maar ik vind gewoon dat het FORUM moet blijven alleen dan gewoon niet dit gezeur. Gewoon gezellig


    Mee eens lieverd :Y)


    bla bla bla

    Ehm ja?
    Het voelt ongelovelijk kut hoor zoiets.
    We zitten echt niet op ruzie te wachten, en oké ik kan er dan tegen. Maar ik ben wel even iets ouder, en heb meer ervaring met online stalkerij enzo.


    ik zocht geen ruzie ofzo!! en ja ik zal ook overstuur raken.maar ik werd gewoon pissig want ik wou iets zeggen wat een goed idee was en toen werd hij elke keer net voor mijn neus verwijdert. ja dat vond ik zo irrii en kan ik zo pissig om worden..

    (...)

    Mee eens lieverd :Y)


    Jeuh Rwayda is het met me eens (A)


    Love is in the air'<3

    Hm niet verwijdert, maar gesloten he.
    En ja dat snap ik ook wel, maar als jij als mod een topic sluit en er ELKE KEER weer een topic na komt van 'waarom is dat topic dicht? U.U' dat irriteerd hard.
    En we hebben afgesproken dat we die topics ook gewoon sluiten.
    En dan ja, zo'n actie.
    Als er niet iets gebeurt dan ga ik weg van quizlet, dan heb ik er echt geen zin meer in. No respect hier.

    Ogoshie Bomm,,,af en toe hè...kan ik mij ergeren aan jouw wijsheid (en dat is positief bedoeld ja:P)


    Why don't you break my heart

    Hm niet verwijdert, maar gesloten he.
    En ja dat snap ik ook wel, maar als jij als mod een topic sluit en er ELKE KEER weer een topic na komt van 'waarom is dat topic dicht? U.U' dat irriteerd hard.
    En we hebben afgesproken dat we die topics ook gewoon sluiten.
    En dan ja, zo'n actie.
    Als er niet iets gebeurt dan ga ik weg van quizlet, dan heb ik er echt geen zin meer in. No respect hier.


    ja maar dan maken mensen weer nieuwe aan om hun verhaal kwijt te kunnen. ja wij worden ook pissig als hij elke keer gesloten word. maar ik begrijp het bij jullie ook wel weer als er elke keer nieuwe topic word gemaakt. maar kijk jullie zijn mod en wij neit wij weten niet hoe het is. kijk nu zeurt iedereen wel. maar als ze zelf ook mod zijn dan zijn ze het denk ik wel met jullie eens.

    Ik was echt facking boos. Ik zat helemaal te shaken enzo.
    Zitten we hier een paar topics te sluiten, omdat die gewoon gesloten moesten worden, beginnen ze te zeiken. Hallo, ik hou me aan de regels. Ik zoek geen ruzie, ik wil dat het forum gewoon een normaal niveau heeft, en niet van: hoi ik verveel me doei.
    Als je er niet mee eens bent moet je niet mij aan vallen, ga dan naar rutger want hij heeft het verzonnen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    In een pb kunnen we het ook overleggen, en ik ben echt de rotste niet.
    Ik heb zovaak een topic open gelaten omdat users dat vroegen.
    Maar je kan te ver gaan.
    :'D @ dutchangel: Ik voel me nu echt zo'n chinese wijze ofzo als je dat zo zegt :'D

    Ik was echt facking boos. Ik zat helemaal te shaken enzo.
    Zitten we hier een paar topics te sluiten, omdat die gewoon gesloten moesten worden, beginnen ze te zeiken. Hallo, ik hou me aan de regels. Ik zoek geen ruzie, ik wil dat het forum gewoon een normaal niveau heeft, en niet van: hoi ik verveel me doei.
    Als je er niet mee eens bent moet je niet mij aan vallen, ga dan naar rutger want hij heeft het verzonnen.


    ik ben het met je eens meis!! en dat die topics verwijder worden van 'hoi ik verveel me doei' ben ik mee eens!! daar ergeer ik me ook heel erg aan!