• Haaii^^

    Okay ik zoek dus weer iets. En dat iets is een verhaal dat bij deze overcoole titel past. De titel is : I'm NOT Gonna wear That Skirt!. Titel is verzonnen door : M'n zus. Als je een cuuwl verhaal hebt dat erbij past krijgt voorrang tot mijn rollentopic ^^ Die mag als 1ste een rol kiezen ^^.

    Viel Glück!

    xxx

    Whaha dan had je mij, de liefste meid op aarde, wel vergeven niet :P <'33


    Tuurlyk, altijd he!<33 :P


    I do not hook up.

    Oh Raquel <'33

    Jouwn idee is cuuwll <3
    I Like it maar Renee's idee is oowk cuuwl <3

    Maar Raquel, kan je ff wat beter uitleggen op misschien een pb [Kan je wat meer zeggen] enzoo want snap het niet zo goed ><

    Teon was het stil in dit topic -.-

    o.O ik heb weer een idee xD
    of toch niet, nee laat maar xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    xXPinkLadyXx jawel zeg op!

    Nee, dat was weer zo'n stom idee xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    ZEG! Domme ideeën horen ook in mijn topic, zelf onnozele ideeën. Lra, zou dat niet goedkeuren denk ik maar damn haar ! Geef gewoon :(

    Whaha, ok
    Nou ik dacht iets van een soort sprookje,
    Dat je dan een rok vindt en dat er dan een kikker in de buurt zit en die zegt dan dat je als je die rok draagt, dat je dan je droomprins zou ontmoeten en als je die rok binnen een week niet gedragen hebt dat je dan een of andere straf zou krijgen, maar je vindt die rok zo lelijk dat je 'm echt niet wil dragen en dan neem je 'm toch maar mee en dan ga je 'm pimpen zodat tie er iets beter uit ziet en dan besluit je 'm toch te dragen en dan ontmoet je je droomprins en dan blijkt z'n moeder een gemene heks te zijn en die vergiftigd die rok enz. enz. xD
    Whaha nou ja nog zo'n vaag idee :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Whaha, ok
    Nou ik dacht iets van een soort sprookje,
    Dat je dan een rok vindt en dat er dan een kikker in de buurt zit en die zegt dan dat je als je die rok draagt, dat je dan je droomprins zou ontmoeten en als je die rok binnen een week niet gedragen hebt dat je dan een of andere straf zou krijgen, maar je vindt die rok zo lelijk dat je 'm echt niet wil dragen en dan neem je 'm toch maar mee en dan ga je 'm pimpen zodat tie er iets beter uit ziet en dan besluit je 'm toch te dragen en dan ontmoet je je droomprins en dan blijkt z'n moeder een gemene heks te zijn en die vergiftigd die rok enz. enz. xD
    Whaha nou ja nog zo'n vaag idee :P

    GEWELDIG!


    I do not hook up.

    Wahah xD

    ZOals Renee zegt

    GEWELDIG!

    Whaha,
    Ik heb geloof ik een beetje teveel fantasie:$


    Fight for you're love, cause it worth it

    Nee ik doe het hier wel. Kijk je moet naar een bruiloft naar mensen uit Duitsland [familie van de kaulitzen btw ;]], Nou dan ga je naar de winkel en je zoekt naar een leuke jurk of rok maar die vind je niet. Dan kom je thuis en dan zeg je tegen je ma dat je nix gevonden hebt en dat je morgen ofzo wel nog een x gaat kijken. Maar van je ouders moet het allemaal heel snel dus kopen ze iets voor jouw..Een heel lelijk rokje. Nou die wil je dus echt niet aan doen en je spreekt af dat je als je zelf iets vind die dag dat je dan die lelijke rok niet aan hoeft te doen. Dus je zoekt je rot in de winkels tot dat je een jongen ziet die ook haastig tussen de kleren zoekt,je knalt tegen hem op en je raakt aan de praat. Dan komen jullie er achter dat jullie naar de zelfde probleem hebben en dat jullie naar de zelfde bruiloft moeten. Dan daagt de jongen [tom xD] je uit om dat lelijke ding aan te doen,maar je laat je niet zomaar op de kop zitten en je zegt dat je het alleen doet als hij het ook doet. En als jullie elkaar dan weer zien op de bruiloft...Dat mag je zelf verzinnen maar ik denk dat iedereen wel weet wat er dan komt x]

    Nu duidelijk x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Okay dankje Raquel <3

    Whaha,
    Ik heb geloof ik een beetje teveel fantasie:$

    Wees blij je fantasie kan ook gewoon een zeef zijn zoals ik vaak heb xD


    I do not hook up.

    graag gedaan ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.