• Haaii^^

    Okay ik zoek dus weer iets. En dat iets is een verhaal dat bij deze overcoole titel past. De titel is : I'm NOT Gonna wear That Skirt!. Titel is verzonnen door : M'n zus. Als je een cuuwl verhaal hebt dat erbij past krijgt voorrang tot mijn rollentopic ^^ Die mag als 1ste een rol kiezen ^^.

    Viel Glück!

    xxx

    wear, schrijf je dat zo?!?


    Fight for you're love, cause it worth it

    wear is dragen dus draag ... bedoel je dat? k snap het niet helemaal namelijk xD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Nou dragen is in het engels wear. En ik ben nog aan het verzinnen voor het verhaal

    wear, schrijf je dat zo?!?


    jah dat dacht ik ook of ware, dragen of zo iets
    Sorry ik heb volgend jaar pas engels op school, maar ik snap niet wat je precies nodig hebt :$:$


    Live life limitless.

    Wahah jaah dankje ik weet het nu ^^

    wear dacht ik toch :d

    dan is het toch ook gewoon wear?!?


    Fight for you're love, cause it worth it

    Het is ook gewoon wear

    o.O en nu nog een verhaal :Y)


    Fight for you're love, cause it worth it

    een meisje heeft van haar oma of weet ik veel wie een trui gekregen. die oma ofz komt op visite, maar dat meisje vind de trui zo lelijk dat ze m niet aanwilt. haar moeder staat erop dat ze uit respect de trui wel aandoet. en dan gaat ze tegen haar moeder in..
    haar moeder word boos en slaat het meisje. en dan loopt ze weg ofz.. en dan komt ze een speciaal iemand tegen. [bijv th als je daarover je quiz kan doen, maar kan ook gwn iemand zijn die haar altijd advies geeft ofz]

    oke. laatmaar.
    slecht idee. xD

    Uhmm ff voor de duidelijkheid dat Skirt een rok is dut het moet iets met een rok zijn xD

    Hallo poeperd <333
    Ik ben terug van groningen ;]
    En nu zie ik dat je een verhaal nodig hebt voor je titel
    En natuurlijk ga ik meehelpen met verzinnen ofcourse ;]
    Je hoort nog wel van me =]
    Love you <333

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    wear volgens my en een verhaal bedenk ik wel!

    Een verhaal het zo een Tom story kunnen worden!
    Het gaat over een meisje die nouja meer een jongen is! Ze zou nooit een rok/jurk of meisjes dingen willen dragen totdat ze die ene perfecte jongen ziet die haar niet ziet staan omdat ze te jongens achtig is! Dat vertelt hij haar en zij heeft gezworen nooit een rok te dragen maar zal ze dat voor deze jongen zich daar aan houden?

    xxx Renee
    Okay dat was maar een idee


    I do not hook up.

    Dankje Lieford <'33 Dat je meehelpt met zoeken ^^

    LoveYouTo(H)

    Cuuwl idee schattie maar ik w8 nog op andere ideeën en dan kies ik er 1 ^^