• Haaii^^

    Okay ik zoek dus weer iets. En dat iets is een verhaal dat bij deze overcoole titel past. De titel is : I'm NOT Gonna wear That Skirt!. Titel is verzonnen door : M'n zus. Als je een cuuwl verhaal hebt dat erbij past krijgt voorrang tot mijn rollentopic ^^ Die mag als 1ste een rol kiezen ^^.

    Viel Glück!

    xxx

    wear volgens my en een verhaal bedenk ik wel!

    Een verhaal het zo een Tom story kunnen worden!
    Het gaat over een meisje die nouja meer een jongen is! Ze zou nooit een rok/jurk of meisjes dingen willen dragen totdat ze die ene perfecte jongen ziet die haar niet ziet staan omdat ze te jongens achtig is! Dat vertelt hij haar en zij heeft gezworen nooit een rok te dragen maar zal ze dat voor deze jongen zich daar aan houden?

    xxx Renee
    Okay dat was maar een idee

    Ja ik vind dat je deze moet doen. Echt een leuk idee.

    o.O misschien iets van dat je een vriendje hebt en dat hij dan een rok voor je heeft gekocht en dat die dan spuug lelijk is en dat hij als je 'm niet draagt 't uit gaat maken en allemaal roddels over je gaat versprijden en dat als jij het met hem uitmaakt dat hij je dan in elkaar gaat slaan ofzo. En dan kom je een andere jongen tegen en die gaat je helpen en daar wordt je verliefdt op enzo.
    whaha, ok dit slaat echt nergens op.
    Maar ok xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)
    Ja ik vind dat je deze moet doen. Echt een leuk idee.

    Danke ik vond hem afgezaagd maar ach, :P


    I do not hook up.

    OMG , ik wil je helpen, maar ik vind niks:(
    MAAR ik blijf denken!! xD

    Omg wat een idee xXPinkLadyXxxD

    Omg wat een idee xXPinkLadyXxxD

    Whaha, ja voor dat soort onzin moet je wel bij mij zijn xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    Okay zijn er nog verzoekjes?

    o kut. ik las shirt XD

    Het is misschien een stom idee hoor. Maar als je nou je serie achterstevoren doet. JE begint met een bruiloft van je eigen en je man (misschien iemand van TH). Jullie willen jullie huwelijk anders laten zijn dan normaal. Kleding anders etc. Je hebt een rok aan, een nogal oude rok. De rok die je gedwongen aanhad toen je je geliefde voor het eerst had ontmoet. Maar als je begint met de bruiloft en dan telkens tijden terug doet, dan komen ze erachter over die rok etc.
    Beetje moeilijk uit te leggen:$

    Okay ik snap er eigenlijk weinig van FLuffstar maar dat is veel dat ik weinig snap :P

    Uhmm ff naar Renee <'33

    Ik NIET jouw foto's jat! Ik foto's al lang heb maar nog niet de kans gekregen om die op mijn fb te zet pp

    Okay ik snap er eigenlijk weinig van FLuffstar maar dat is veel dat ik weinig snap :P

    Uhmm ff naar Renee <'33

    Ik NIET jouw foto's jat! Ik foto's al lang heb maar nog niet de kans gekregen om die op mijn fb te zet pp

    Laat maar, is ook moeiliujk uit te leggen. Maar wat ik ongeveer bedoel is, als je begint met die afgrijselijke rok, en daar dan ook mee eindigt.
    Snap je?

    Nja, is wel moeilijk xD

    Ooh Ohh Raquel heeft een idee ^^

    Je moet naar een bruiloft van mensen die je half kent.Het enige wat je weet is dat ze duits zijn [hind hind x']] Nou dan ben je zelf opzoek naar een jurk of een leuk rokje maar je vind nix. Dan kom je thuis en dan zie je dat je moeder een rokje voor je heeft gekocht die je spuuglelijk vind. Die wil je dus niet aan doen en loop je boos weer terug naar de winkel om dan tegen je moeder te zeggen dat je wel wat hebt en dan hoef je dat lelijke ding niet aan te doen. Maar dan knal je tegen een jongen op die ook die het zelfde probleem heeft en dan komen jullie er achter dat jullie naar de zelfde bruiloft moeten. Jullie sluiten een weddeschap wie van jullie het meeste lef heeft om die lelijke dingen te dragen..Op de bruiloft vinden ze elkaar toch wel behoorlijk leuk ondanks met die lelijke dingen aan x]

    Ik hoop dat je het een beetje snapt x] Gosh,,hoe kom ik erop xD

    XX


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Okay ik snap er eigenlijk weinig van FLuffstar maar dat is veel dat ik weinig snap :P

    Uhmm ff naar Renee <'33

    Ik NIET jouw foto's jat! Ik foto's al lang heb maar nog niet de kans gekregen om die op mijn fb te zet pp


    :P Okay, en anders was het toch niet erg ;D
    <33


    I do not hook up.

    Whaha dan had je mij, de liefste meid op aarde, wel vergeven niet :P <'33