• Tja, wat vind je er van dat ze gaan trouwen??? Leuk, niet leuk, wat voor 'n ring moeten ze eigenlijk geven, bedenk het maar!

    Ik vind dat ze dat lekker zelf mogen weten. Het boeit me vrij weinig. Ik wens ze der in ieder geval veel plezier mee (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat ze dat lekker zelf mogen weten. Het boeit me vrij weinig. Ik wens ze der in ieder geval veel plezier mee (krul)
    Owkee, dat klopt wel Maar ik bedoel, is het een leuk koppel en wat is er dan zo leuk aan bijvoorbeeld

    Die bruiloft is vandaag toch? Nah, ze mogen doen wat ze willen. Maar ik vind Yolanthe stiekem beter bij Wesley passen dan bij Jan ;x. En Jan dan weer met Lisa. ;d


    we've only said goodbye with words

    Men, ik ben nu opweg naar Ibiza met Marrit want wij horen ook bij die bruiloft.
    Ik vind het leuk dat ze trouwen, I mean dat betekent dat ze echt van elkaar houden, enfin dat hoop ik toch ;')


    The soul needs autumn.

    Hihi ik vind het wel gaaf dat Yolanthe en Jan helemaal iemand anders hebben.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat ze dat lekker zelf mogen weten. Het boeit me vrij weinig. Ik wens ze der in ieder geval veel plezier mee (krul)


    When words fail music speaks

    Owkee

    EmmaMeilink schreef:
    (...) Owkee, dat klopt wel Maar ik bedoel, is het een leuk koppel en wat is er dan zo leuk aan bijvoorbeeld
    Ik bedoel er verder niets negatiefs mee hoor (krul). Ik bedoel gewoon, dat het mij vrij weinig intereseerd. Jullie mogen het nog wel leuk vinden en alles _O_!!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat ze dat lekker zelf mogen weten. Het boeit me vrij weinig. Ik wens ze der in ieder geval veel plezier mee (krul)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Iedereen is het wel met je eens (hihi)(lol)

    Haar achternaam wordt nu wel een stuk korter. hahaa


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Haar achternaam wordt nu wel een stuk korter. hahaa


    Niet, het wordt Cabau-Sneijder ofzo ö. Vet lelijk. ;x


    we've only said goodbye with words

    Cabau-Sneijder??? Klinkt ook niet

    Eigenlijk moeten ze zo'n ring hebeen met: Bij Yolanthe een voetbal (van Wesley) en Wesley een Microfoon(van Yolanthe)...

    hahahahaha, Cabau-Sneijder.
    dat klinkt dom ;$

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 19:34 ]


    Smiling but close to tears.