• Tja, wat vind je er van dat ze gaan trouwen??? Leuk, niet leuk, wat voor 'n ring moeten ze eigenlijk geven, bedenk het maar!

    Inderdaad :$

    Wordt het niet; Yolanthe Sneijder - Van Cabeau? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind die Yolanthe niks. Ik vind dat ze echt aandacht zoekt. Bijvoorbeeld met die huldiging; Wanneer er één van de mannen werd geïnterviewd, gingen hun vrouw op een afstand staan. Puur om hun man in de spotlight te laten staan. Maar nee hoor, Yolanthe moet natuurlijk de aandacht hebben en blijft dus gewoon staan bij Wesley. ._. Een aandachtstrekker en een golddigger. Dus ik vind het eigenlijk zielig voor Wesley, maar daar heeft ie zelf voor gekozen. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Geeszreactie:

    Misschien wel?? alleen dat klinkt nog gekker!! :P

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 19:37 ]

    Geesz schreef:
    Wordt het niet; Yolanthe Sneijder - Van Cabeau? (krul)

    Zonder die 'van'. Yolanthe Sneijder-Cabeau.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 19:37 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    hihi

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat ze dat lekker zelf mogen weten. Het boeit me vrij weinig. Ik wens ze der in ieder geval veel plezier mee (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JoJudicious schreef:
    Ik vind die Yolanthe niks. Ik vind dat ze echt aandacht zoekt. Bijvoorbeeld met die huldiging; Wanneer er één van de mannen werd geïnterviewd, gingen hun vrouw op een afstand staan. Puur om hun man in de spotlight te laten staan. Maar nee hoor, Yolanthe moet natuurlijk de aandacht hebben en blijft dus gewoon staan bij Wesley. ._. Een aandachtstrekker en een golddigger. Dus ik vind het eigenlijk zielig voor Wesley, maar daar heeft ie zelf voor gekozen. (':


    Amen. En dan dat 'Cabeau van Kasbergen'... doe normaal kind, je heet gewoon van Kasbergen. -.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Geesz schreef:
    Wordt het niet; Yolanthe Sneijder - Van Cabeau? (krul)

    Niet als ze gewoon haar eigen achternaam wil houden?(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    kan ook nog!

    JoJudicious schreef:
    Ik vind die Yolanthe niks. Ik vind dat ze echt aandacht zoekt. Bijvoorbeeld met die huldiging; Wanneer er één van de mannen werd geïnterviewd, gingen hun vrouw op een afstand staan. Puur om hun man in de spotlight te laten staan. Maar nee hoor, Yolanthe moet natuurlijk de aandacht hebben en blijft dus gewoon staan bij Wesley. ._. Een aandachtstrekker en een golddigger. Dus ik vind het eigenlijk zielig voor Wesley, maar daar heeft ie zelf voor gekozen. (':


    Ja, maar ergens voel ik medelijden...

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Niet als ze gewoon haar eigen achternaam wil houden?(krul)

    Het heeft een aantal dagen geleden in de krant gestaan dat ze 'Sneijder-Cabeau' wilde, maar Wesley wist niet alleen nog niet of ie het daarmee eens was.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het heeft een aantal dagen geleden in de krant gestaan dat ze 'Sneijder-Cabeau' wilde, maar Wesley wist niet alleen nog niet of ie het daarmee eens was.

    Buh beter dat hij het daar niet mee eens is. (krul) Dat klinkt echt raar; Yolanthe Sneijder- Cabeau. Kan ze beter gewoon Yolanthe Cabeau van Kasbergen houden (krul) Ja oke, het is hun eigen keuze maar dan nog haha.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Buh beter dat hij het daar niet mee eens is. (krul) Dat klinkt echt raar; Yolanthe Sneijder- Cabeau. Kan ze beter gewoon Yolanthe Cabeau van Kasbergen houden (krul) Ja oke, het is hun eigen keuze maar dan nog haha.

    Het erge is nog dat ze 'eiste' dat Wesley die naam ook zou nemen. Dus Wesley Sneijder-Cabeau. ._. Ik hoop het niet voor hem, maar we zullen het vanzelf wel zien.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het erge is nog dat ze 'eiste' dat Wesley die naam ook zou nemen. Dus Wesley Sneijder-Cabeau. ._. Ik hoop het niet voor hem, maar we zullen het vanzelf wel zien.

    Wejo. dat is echt gierig. Ik heb echt nog nooit van een man gehoord die de achternaam van z;n vrouw aan nam ;_; En idd ik hoop het niet voor hem. Als hij het niet wil moeten ze daar samen over praten en als hij het écht niet wil moet ze dat maar accepteren (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3