• Tja, wat vind je er van dat ze gaan trouwen??? Leuk, niet leuk, wat voor 'n ring moeten ze eigenlijk geven, bedenk het maar!

    ik hoop het ook niet.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Wejo. dat is echt gierig. Ik heb echt nog nooit van een man gehoord die de achternaam van z;n vrouw aan nam ;_; En idd ik hoop het niet voor hem. Als hij het niet wil moeten ze daar samen over praten en als hij het écht niet wil moet ze dat maar accepteren (krul)

    Het is ook gewoon en eigenlijk traditioneel om de naam van je aanstaande man aan te nemen. En eventueel je eigen naam er nog achter plaatsen. Maar om de man de naam van de vrouw aan te laten nemen is inderdaad gewoon gierig. Maar ik denk niet dat Yolanthe een type is waarmee je daarover kunt praten. Haar wil is wet. ;x


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Jep, Haar wil is wet :$

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het is ook gewoon en eigenlijk traditioneel om de naam van je aanstaande man aan te nemen. En eventueel je eigen naam er nog achter plaatsen. Maar om de man de naam van de vrouw aan te laten nemen is inderdaad gewoon gierig. Maar ik denk niet dat Yolanthe een type is waarmee je daarover kunt praten. Haar wil is wet. ;x

    Ja kijk dat eerste dat weet ik maar dat is nu toch ook gewoon als je dat wilt? Maar ik heb echt nog nooit gehoord van een man die de achternaam aan heeft genomen van zijn vrouw, dat vind ik ook best wel raar. Eigen keuze maar alsnog raar. En Yolanthe lijkt me echt zo'n bitch haha. ik zie haar al echt tegen hem zeggen 'Nee! Ik wil jouw achternaam en ik wil dat jij de mijne ook neemt punt uit. That's it(cat)! '


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind het een stel mediahoeren. Maar ik wens ze succes :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze hebben een net zo'n groot ego als Ronaldo. Nee, groter. En dat zegt al wat ;3


    SLOAN.

    Ik vind Yo irritant, maar dat vond ik ook al toen ze bij de nog irritantere Jan Smit was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wens ze veel geluk in hun verder leven.


    All this dampness is damp.

    Sneijder Cabau klinkt echt niet xd. Hoor je dadelijk op het voetbalveld: En daar gaat sneijder-cabau er met de bal vandoor.

    Of zouden ze hem gewoon sneijder blijven noemen :X ?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ahahhaha, dan gaat sneijder zo voetballen hoor je Sneijder-Cabau aan de bal. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het gewoontjes dat ze gaan trouwen, als ze maar gelukkig zyn. Haha Yolanthe wordt stiefmoeder^^

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 21:10 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vind die mensen echt niet bij elkaar passen. Hij is zo'n feestbeest en zij een kakmodel.


    *insert philosophical cringe expression here*

    DVilla schreef:
    ahahhaha, dan gaat sneijder zo voetballen hoor je Sneijder-Cabau aan de bal. (krul)


    Daar doet ze het waarschijnlijk ook voor. Nog meer aandacht, *hooray*.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Daar doet ze het waarschijnlijk ook voor. Nog meer aandacht, *hooray*.

    Maar dat blijft volgens mij gewoon Sneijder? xd Dus als ze het daar voor doet doet ze het voor niks (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar dat blijft volgens mij gewoon Sneijder? xd Dus als ze het daar voor doet doet ze het voor niks (krul)


    Als hij twee achternamen krijgt is dat officieel. Lijkt me dat ze dat dan ook moeten om gaan roepen. Ze moeten ook al die moeilijke namen doen dus. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell