• Zal de volgende tour weer zo zijn met Robot achtige muziek en alles zijn? Of zal eht weer wat anders zijn?
    Wat denken jullie?


    Ivar Oosterloo.

    Ik denk dat het nog te vroeg is om daaraan te denken. We kunnen denk ik enkel afwachten.


    You’re falling into history.

    Ik denk dat áls er weer een tour komt, dat die nog weer van de CD Humanoid is dus waarschijnlijk wel met diezelfde muzieksoort.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ze zijn nu bezig aan Humanoid Acoustic en allerlei andere projecten, maar het is niet zeker of ze daar een heel album of enkel een paar nummers van uitgeven. Volgens mij weten ze zelf nog niet helemaal wat ze willen. Maar ik denk dat het weer een andere slag op zal gaan, de gebroeders Kaulitz kennende. :Y)(krul).

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 15:17 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Daarnaast zijn ze nog niet klaar met dit album, er moeten waarschijnlijk nog een paar clips komen en als er binnen nu en volgend jaar nog een tour komt dan is het natuurlijk nog de HUMANOID-tour :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Vast niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    De volgende tournee word vast minder spectaculair als de 'Welcome to HumanoidCity' tournee, maar de jongens maken er nooit wat saais van. Dus, we'll see. (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ze gaan nu eerst een mini-reis maken in Zuid-Afrika fsoiets, daarna gaan ze een paar promotours in Europa maken, en pas dan gaan ze terug naar de studio voor nieuwe nummers. Nog even geduld dus voor een nieuwe tour!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wat Kirsten zegt. :Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mij maakt het eigenlijk niet uit, zolang ze maar hun muziek spelen zoals zij het goed vinden aanvoelen!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    geen idee.


    My friends are my estate.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:29 ]


    I Love You

    We'll see ^^


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[