• een meisje zei dat bill een kankerhoer is en een slet zelf was ze ook fan van Tokio Hotel en vond ze bill het leukste toen ze dat tegen me zei ws ik pizig want 1. ze WAS zel ook fan. 2. bill is een jongen en ten 3e hij is geen hoer en al helemaal geen kankerhoer ik maakte me zo boos hier over. nu wil ik jvraggen wat jij hier van vind een ex TH fan scheld bill uit scheld
    gr TFxXCB

    Daar, moet je gewoon niet op reageren


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Whii,, ik ben ook een KK Hoer omdat Bill een KK Hoer was! Sorry,, dit komt me dus zoo bekent voor >.0


    Dunno ><

    ik wás ook fan, ik kraak ze soms af, maar dan voor de grap, mn vrienden weten dat maar dit slaat echt nergens op:S


    your eyes are like stars in the night.

    die mensen hebben het nivo van -10000.. echt gewoon denken ik weet beter dan jouw. en ze is gewoon zelf een vieze slet.. dus


    Some angels have no wings.

    Ik vind het met 1 woord gezegd Laag van d'r dat ze hem uitscheld. Like; ze kent hem niet eens en van die scheisse en tóch gaat ze hem uitschelden. Daar klopt iets niet denk je ook niet? En eigenlijk vind ik dat jij je daarvoor niet zo mag opwindn wnt ze wíl gewoon aandacht en als jij haar dat gaat geven gaat ze misschien erger en erger worden. Ik zeg je 1 ding; Laat haar gewoon lekker zeggen wat ze wil ;)

    HAHAHHA XD Je hebt van die mensen. :'D


    blame the bully.

    Ten eerste,ik kan me zo boos maken over het feit dat mensen met ziektes spotten waar ze helemaal gaan ene (...) van af weten. En al helemaal als ze dat ook nog over een ander gaan zeggen.
    En dan zo'n meisje zoiets zegt bewijst maar weer dat er genoeg zielige mensen op deze hele aarde rond lopen. Mensen die ook met ziektes spotten: Get alive,je kan er mensen driedubbel hard mee kwetsen. Zo,dominee Rachel heeft gesproken


    Music is the new sex

    gwn negeren; haar wel ff erop wijzen dat schelden met ziektes kwetsend is voor mensen die ermee te maken hebben gehad;)


    I am an idiot, I move.

    OMG !
    Met Een ziekte moet dat Mens Niet spotten !
    En Tn 2de Iedereen Heeft Een Eigen Stijl !
    Als Ze Th Haat Moet ze niet Zeggen Dat Bill Een kankerHoer Is !
    Dat mens Is Zielig !
    Zelf ben ik Ook niet Voor Th Maar ik Zeg Er Niets Over !
    Zeg Haar Maar Dat Ze Eens Normaal moet Doen En Dat Ze Zwaar Zielig Is ! ;)

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik was zelf eerst ook fan en nu zéker niet meer. Dus ik snap wel dat ze het niet leuk vind, maar dat ze dat dan zo moet zeggen vind ik heel laag.


    Mew <3

    Dat ze geen fan meer is , is haar beslissing maar
    dat ze bill uitscheld vr kankerhoer vind ik gwn
    zielig , Dat mens heeft dringend aandacht nodig x'D


    A. ikmisje.

    Dat moet ze helemaal zelf weten, het is een vrij land.. Maar het kwetst wel veel mensen en het is stom dat ze zich daar niet van bewust is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Heey lief, zeg eens tegen dat mens met Annelies [MIJN] groeten; HEEY LAF KIND! Like; met een ziekte SPOT je nie dombo! Leer eerst ff wat die shit allmaal betekend vooraleer je ermee gaatloen schelden.Djezus mens! Ben je achterlijk fzuu? Wet jij dan écht niet dat je mensen hard hiermee kunt kwetsen ofzo? Djezus >,

    Ik vind dat ze zoiets voor d'r zelf moet houden.


    It's heavy but you are not the only one

    Moet ze helemaal zelf weten. Het is een vrij land. Van mij mag ze. Bill hoort het toch niet je maakt het voor haar alleen maar leuker door je er zo over op te winden. Geloof me die stopt niet. Ik hou nog wel van ToHo ofzo en ik roep zelf in de klas als ze grapjes maken over ToHo het hardst Travó Hotel n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.