• Dit vind ik écht heel kut ;x

    Het zit namelijk zo dat ik zo lang had uitgekeken naar het TokioHotel-concert in februari, en naar Viva Comet op 21/5. Ik was daar ook. Ik was echt helemaal van de wereld. Bij het concert gilde ik alleen maar, en bij Comet kreeg ik bijna geen geluid uit mijn keel. Bij de rode loper stond mijn mama achter me, en mijn vriendin naast me. En toen Bill voor ons stond, stond ik blijkbaar alleen met grote ogen te kijken, niet gillend, maar gewoon. Ze hebben op me moeten 'kloppen' om me wakker te krijgen en foto's te maken. En erna? Ik besef niet eens meer dat ik daar ben geweest, ik herinner me niks niks niks, alsof ik er nooit ben geweest. Wanneer ik dan filmpjes kijk van het concert vind ik het zo klote dat ik me niks herinner, alsof ik gewoon afwezig was? Enkel flarden kan ik me herinneren, en toen Bill naar me keek, that's it. Ik vind het in elk geval héél kut ;x
    Heeft iemand hetzelfde?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 20:44 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    wow dat is raar ;o
    neen,nooit gehad (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    wow dat is raar ;o
    neen,nooit gehad (:


    When words fail music speaks

    Boyiloveyou schreef:
    wow dat is raar ;o
    neen,nooit gehad (:


    All this dampness is damp.

    Dat heb ik nog nooit gehad.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat had ik na 14 juni 2008 wel, maar dat kwam na een paar dagen gewoon terug. Toen moest ik het gewoon even écht beseffen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat had ik ook heel hard met het conzi van 14 juni. Ik voelde me alsof dat een droom was en herinner me alleen nog flarden..
    Hetzelfde heb ik ook met Nightwish en 25 februari.


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Dat had ik ook heel hard met het conzi van 14 juni. Ik voelde me alsof dat een droom was en herinner me alleen nog flarden..
    Hetzelfde heb ik ook met Nightwish en 25 februari.

    Pfoe, en ik dacht dat ik de enige was ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    raar, ik zou het ook heel kut vinden.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dat had ik op 14 juni 2008, daar weet ik nog steeds niets meer van.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet van beide concerten nog hoe het allemaal ging (:


    -

    ahh,,das zo rot!
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Had ik met het concert van 14 juni 2008. Ik was echt gewoon een deel van de liedjes vergeten, ik kon ze me echt niet herinneren. Ik zag filmpjes op internet en ik d8 echt; oh, is die ook gespeeld?!.. Daar baal ik wel van, maar ja..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee, daar heb ik nog nooit last van gehad.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    veel herinneren van 2302 doe ik ook niet meer ;x ik denk dat het bij mij komt omdat ik ze toen voor het eerst zag, t leek net een droom, focussen op de gene die je al zo lang wou zien... en als het voorbij is is het beeld weg, herkenbaar ja. enkel en alleen de dingen die je al die tijd al wou zien blijven hangen in je hoofd, zoals zijn lach, dat was het geval bij mij, maar dat weet je ;x wees blij dat je nog foto's hebt kunne maken, zo herinner je tenminste nog iets. ;D <3 xxxxiloveyouABV


    -

    Het duurde een tijdje voordat ik het concert van 23 februari weer goed kon terughalen. Ik wist de eerste week, als het niet langer was, alleen nog een paar stukjes van het concert, en had het gevoel dat ik alles had gedroomd.

    Nu weet ik wel bijna alles weer, maar toch heb ik nog steeds het gevoel dat ik het heb gedroomd. Heel vreemd [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer