• het meisjes team van London, bestaat uit verschillende soorten meisjes. ze zijn goed en allemaal goed bevriend, het probleem is dat ze steeds weer voor 'pot' uitworden gemaakt. dat zijn de meiden zat en gaan voor elkaar jongens zoeken, algauw komen ze bij voetballers uit. de meiden raken meteen in de wolken, al zitten daar een aantal probleempjes aan vast.
    de voetballers zijn elkaars vijanden, dus de meiden moeten voor de jongens kiezen en verliezen zo hun eigen vriendinnen.
    omdat ze elkaar verliezen verliezen ze ook elke wedstrijd.
    en daar gaat het voetbal team.


    Cheeks wat een slechte uitleg ;3

    ~Rollen
    meisjes uit het team.

    S0UNDTRACK keepster
    CRonaldo Lucia Lova; Spits
    Santo Lindsey Gillard; Rechtsvoor
    Riddikulus Amore Rossas; Linksvoor
    Appelvlaai Maura Flynn; Middenvelder
    JimatHatiku Dewy Hill; Rechtsback
    Vivaespana Kim Madeira; Linksback
    Reventon Ashton Wyre; linkercentrale verdediger


    ~Invullen
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Foto+beschrijving:
    uitgebreide Karakter:
    welke voetballer wil je:
    positie: [keepster is bezet by moi 8B]
    Titel?



    niet de beste, de eerste ftw. :Y)
    YEAH RIGHT? wat doe ik man? ik bedoelde natuurlijk;
    Niet de eerste maar de beste, like duah

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 13:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jaaaaaaaa. Bedankt voor de rol, echt ontzettend bedankt!
    En ik heb wat voorbeelden bij de titel staan (nerd)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Heel erg bedankt voor de rol^^

    ik had je laatste voetbal verhaal zeker niet willen missen(krul)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Edit: Meerdere rollen per persoon mag.

    Nog gezocht: Linkshalf, Rechtshalf, Linkercentrale verdediger, Rechtercentrale verdediger


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel: "Love, Lose, Loser" ?
    ik zeg maar iets (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ~titels;
    n'ose pas m'appeler une lesbienne
    no se atreven a llamarme lesbiana
    non osano chiamare me una lesbica
    não se atreve a me chamar de lésbica
    of
    amore, perdono, perdente
    amor, perder, perdedor
    amour, perdre, perdant

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:55 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    ~titels;
    n'ose pas m'appeler une lesbienne
    no se atreven a llamarme lesbiana
    non osano chiamare me una lesbica
    não se atreve a me chamar de lésbica
    of

    amore, perdono, perdente
    amor, perder, perdedor
    amour, perdre, perdant


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Naam: Ashton
    Achternaam:Wyre
    Leeftijd:23
    Foto+beschrijving: klik. Ashton is van gemiddelde lengte en waarschijnlijk iets te gespierd. Ze heeft een smal gezicht met een ietsje te grote neus, maar volle lippen en heldere ogen die boekdelen spreken en mensen kunnen neerbliksemen. Verder heeft ze een egale, bleke huid en kort bruin/blond haar. Het is een bobkapsel, maar dat is niet recht geknipt. Eerder op punten.
    uitgebreide Karakter: Ashton is agressief, competetief and gevaarlijk. Daardat ze zich gedraagt als een halve jongen is het niet de eerste keer dat mensen haar een lesbienne noemen, maar dat waar slaat ze gauw uit hun monden weg met haar vuisten. Haar vriendinnnen moeten haar vaak in toom houden om te voorkomen dat haar opvliegende karakter iemand een gebroken neus bezorgd. Hoewel ze een kort lontje heeft, staat Ash altijd voor haar vrienden klaar en geeft ze niet snel op -hoewel dit niet altijd een postieve eigenschap is-. Ze is trouw, maar een babbelkont waardoor ze kleine geheimpjes nooit echt goed kan bewaren. Als het serieuzer is, zal ze haar bakkes wel dicht houden. Ash is een harde werker en heeft een goed stel hersenen in haar kop, waardoor ze de meeste problemen zelf uitvogelt. Ze heeft moeite met anderen om hulp vragen omdat ze zich dan zwak voelt en dat is het laatste wat ze wil zijn. Hoewel het soms lijkt alsof ze een ijzersterk karakter heeft kan een kutopmerking soms dagenlang aan haar vreten, waardoor ze stil en ontoerekeningsvatbaar wordt.
    Als Ashton bij mensen is die ze waardeert en die haar accepteren voor wie ze is, is ze heel aangenaam, vrolijk gezelschap dat zijn inbreng in de groep gooit. Ook zal ze haar vrienden bijna nooit opgeven, door haar koppige karakter.
    welke voetballer wil je: Jesus Navas :9~
    positie: Linkercentrale verdediger.
    Titel ?
    What if this little lesbian kicked your ass ?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 13:12 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja jongens de titel is bekend, het gaat
    PARAMPAMPAM :9~

    amore, perdono, perdente worden

    -love, lose, loser-
    niet mee eens? screw you (krul)
    ik ga straks de proloog maken, maar eerst ga ik film kijken en heb ik meerdere rollen nodig


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is Ashton Wyre (A), niet Ashley ;P


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    Het is Ashton Wyre (A), niet Ashley ;P


    Veranderd 8B


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Romy Laura
    Achternaam:Johnson
    Leeftijd: 23
    Foto+beschrijving:Romy Laura Johnson Romy heeft zwart haar tot op haar schouders dat ze of wel in een staart propt of haar voorste haren met een speltje weg steekt. Ze heeft donkerbruine ogen, bijna zwart, en een getinte huid (Donkerder dan op de foto), ze bruint heel erg snel.
    uitgebreide Karakter:Romy is wat je kan noemen een beetje een halve jongen, ze houdt helemaal niet van shoppen en gaat liever voetballen of boksen. Ze is arrogant als je haar niet kent maar zodra je haar beter kent valt ze wel mee, ze is heel eigenwijs en koppig. Maar ze kan ook goed luisteren, gevoel voor humor heeft ze meer dan genoeg. Ze is ook een grote controlefreak als iets niet gaat zoals we wou begint ze te stressen een eigenschap waar haar vriendinnen haar dan ook vaak om uit lachen. Voor de rest is ze eigenlijk altijd wel rustig, ze houdt van muziek. Waarschijnlijk zijn voetbal, haar vriendinnen en muziek het belangrijkste in haar leven. Ze is altijd optimistisch en wordt blij als de zon schijnt, maar zit niet in de zon, dat vind ze veel te warm.
    welke voetballer wil je: Ramos of Casillias
    positie: Wat je nog over hebt, aanvaller of verdediger of zo
    Titel? Heb je al dus hier moet ik niet meer op antwoorden

    Laat je me iets weten als je het eerste deel er op zet, ookal heb ik geen rol?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 13:38 ]


    Live life limitless.

    Ik ben middenvelder (: -net als Ibi ;x-


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik verveel me en ik wist niet of je nog een rol nodig had
    Naam: Carter
    Achternaam: McMorris
    Leeftijd: 23
    Foto+beschrijving: Carter!
    Carter was zeventien toen ze haar haren van blond naar roos liet verven. Ze had ruzie met haar moeder omdat ze meer op het voetbalveld zat dan ergens anders. Ze vond dat Carter beter model zou worden maar dat zag Carter absoluut niet zitten. Haar moeder werd kwaad op haar toen ze zei dat ze liever voetbalde en ze zei dat ze zich afvroeg of Carter nu een jongen of een meisje was. Carter ging die dag nog naar de kapper en liet haar lange blonde haren fel roze verven.
    Carter heeft een redelijk bleke huid en ze heeft één moedervlek op haar linkerwang. Ze heeft donkerbruine ogen die ze vaak heel donker opmaakt. Ze heeft haar eigen styl gevonden sinds ze haar haar liet kleuren en sindsdien draagt ze alleen maar kleren die zij mooi vind en die leuk zitten.
    uitgebreide Karakter: Uiterlijk bedriegd! Ahter Carters grove en stoere houding zit een bang en klein hartje. Ze trekt zich veel aan van de mening van andere en soms wordt haar dat te veel en barst ze in tranen uit. Dan heeft ze natuurlijk haar vriendinnen op het voetbalveld. Bij hen kan Carter gewoon zichzelf zijn zonder dat ze vrouwelijk moet zijn. Carter wordt niet snel verliefd, dit komt deels doordat ze zich moeilijk kan binden en deels doordat ze al vaak teleurgesteld is geweest door jongens. Carter is hoewel je het niet zou zeggen zeer onzeker over haar uiterlijk. Ze is blij met haar roze haren en ze houdt van haar eigen styl, maar sinds ze haar haren heeft gekleurd schrikt ze mensen nogal af..
    welke voetballer wil je: Maarten Stekelenburg
    positie: Wat er nog over is
    Titel?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ~Invullen
    Naam:michelle
    Achternaam: allegro (het is itaaliaans in het nl is het:vrolijk)
    Leeftijd: 19 jaar (jongste van het team
    Foto+beschrijving: michellle allegro michelle heeft mooie grijsachtige ogen en een slank figuur. Michelle heeft ook een kleine tatoeage op haar pols met een roos en dan een kettingkje eromheen gewikkeld en aan dat kettinkje hangt een M van Maya zo heete haar moeder die is overleden.
    uitgebreide Karakter: Michelle is bijna altijd vrolijk ze zit er nog wel heel erg mee dat haar moeder is overleden en zit daarom af en toe in een dipje. Sinds het overlijden is ze meer gaan voetballen en stort zich daar vol in en is daarom ook veel beter geworden, ze wou niet rouwen maar het van haar afzetten met voetbal want dan dacht ze er niet aan. ze is ook niet snel op haar mondje gevallen en als ze iets slechts over haar ouders zeggen gaat ze meestal gelijk op de vuist. haar vriendinnen zijn alles voor haar want haar vader ziet ze ook nooit meer die woont in Brazillie met zijn nieuwe vrouw en stiefdochter.
    welke voetballer wil je: christiano ronaldo of ibrahim affelay ofzo.
    positie: links of rechts midden (kan ze allebij goed)
    Titel?
    -A choice: Our Friendship or Our Lovers.
    - Gils soccer the team or the boys
    ik ben niet zo goed in namen verzinnen.

    wil je melden als hij online staat


    Be yourself, before you forget who that is.

    het verhaal is er =3

    klik hier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 11:25 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking