• het meisjes team van London, bestaat uit verschillende soorten meisjes. ze zijn goed en allemaal goed bevriend, het probleem is dat ze steeds weer voor 'pot' uitworden gemaakt. dat zijn de meiden zat en gaan voor elkaar jongens zoeken, algauw komen ze bij voetballers uit. de meiden raken meteen in de wolken, al zitten daar een aantal probleempjes aan vast.
    de voetballers zijn elkaars vijanden, dus de meiden moeten voor de jongens kiezen en verliezen zo hun eigen vriendinnen.
    omdat ze elkaar verliezen verliezen ze ook elke wedstrijd.
    en daar gaat het voetbal team.


    Cheeks wat een slechte uitleg ;3

    ~Rollen
    meisjes uit het team.

    S0UNDTRACK keepster
    CRonaldo Lucia Lova; Spits
    Santo Lindsey Gillard; Rechtsvoor
    Riddikulus Amore Rossas; Linksvoor
    Appelvlaai Maura Flynn; Middenvelder
    JimatHatiku Dewy Hill; Rechtsback
    Vivaespana Kim Madeira; Linksback
    Reventon Ashton Wyre; linkercentrale verdediger


    ~Invullen
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Foto+beschrijving:
    uitgebreide Karakter:
    welke voetballer wil je:
    positie: [keepster is bezet by moi 8B]
    Titel?



    niet de beste, de eerste ftw. :Y)
    YEAH RIGHT? wat doe ik man? ik bedoelde natuurlijk;
    Niet de eerste maar de beste, like duah

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 13:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam:Lucia Lova
    Achternaam: Valderez
    Leeftijd: 20
    Foto+beschrijving: Foto Lucia, 20 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar prachtige ogen die een mengeling zijn van blauw en groen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien. En maakt iedereen vaak jaloers met haar prachtige vormen.
    uitgebreide Karakter:Lucia is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Lucia denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    welke voetballer wil je: Cristiano Ronaldo
    positie: [keepster is bezet by moi 8B] Aanvaller/Spits
    Titel; There goes the soccerteam.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:02 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Lindsey
    Achternaam: Gillard
    Leeftijd: 20
    Foto+beschrijving: Foto. Lindsey heeft licht blonde haren die lichtjes krullen en mooi sprekende ogen. Ze heeft een tattoo op haar rechterpols met Hush op. Ze heeft mooie witte tanden en een stralende glimlach. Ze heeft een mooi slank lichaam waar ze hard voor heeft moeten werken om het zo te behouden.
    uitgebreide Karakter: Lindsey is erg snel bezorgt om haar vrienden en vriendinnen. Ze houdt totaal niet van ruzie maar komt wel voor zichzelf en andere op als het nodig is. Zelf heeft Lindsey veel fantasie en vind altijd wel manieren om de regels van voetbal te omzeilen zonder er een straf voor te krijgen. Ze houdt niet echt van feesten, maar als ze het is doet, doet ze het goed. Lindsey heeft een zwak voor kleine kindjes, ze is er echt dol heb en wil dan ook snel aan kinderen beginnen.
    welke voetballer wil je: Fernando Torres
    positie: aanvaller
    Titel: A girls mess
    My choice

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:05 ]


    The soul needs autumn.

    Naam: Amore Zoé Carter
    Achternaam: Rossas
    Leeftijd: 20
    Foto+beschrijving: Amore!
    Amore heeft lang donkerbruin tot zwart haar tot onder haar schouderbladen. Ze draagt het meestal los met een dunne diadeem in. Soms krult ze haar haar onderaan zodat er een paar verloren krullen inzitten. Amore heeft grote limoengroene ogen gemengd met madeliefjesgroen en donkerwolkengrijs. Op haar neus en onder haar ogen staat het vol met bruin-oranje sproetjes en ze is er zeer trots op. Amore draagt oorbellen; in haar linkeroor heeft ze één gaatje en in het rechter drie, twee in het lelletje en ééntje bovenaan in het kraakbeen.
    (Zo eentje [: )
    Amore heeft een platte buik en lange benen. Ze houdt van kleedjes en korte shortjes en omdat ze al zo lang is draagt ze zelden tot vaak hoge hakken.
    uitgebreide Karakter: Amore heeft een hart van goud, ze staat altijd direct klaar voor haar vriendinnen en zal hen nooit in de steek laten. Amore is een uitgelate jonge vrouw. Ze is een echte wildebras en staat altijd vrolijk op het veld. Ze brengt de vrede in de groep altijd weer terug door haar droge mopjes. Amore maakt vaak sarcastische opmerkingen en die kunnen bij sommige in het verkeerde keelgat schieten. Amore is niet zo iemand die blijft mokken en biedt direct haar excuses aan, ze kan niet tegen ruzies. Haar langste ruzie die ze ooit had duurde dan ook maar drie kwartier.
    Amore heeft een aanstekelijke lach en ze krijgt ook altijd iedereen aan het lachen. Buiten voetbal houdt Amore ook van dansen en zingen. Tijdens de trainingen staat ze vaak te dansen als ze een goal heeft gescoort. Amore zingt altijd voor zichzelf als ze voetbal speelt, dat is het gekke aan haar. Ze zingt negentig minuten lang om haar aandacht bij het spel te kunnen houden, door te zingen maakt ze haar hoofd leeg.
    Amore is iemand waar je wel van moét houden. ze is sociaal, grappig en eerlijk. Ze zegt direct wat er op haar lever ligt en probeerd het zo goed en zo kwaad mogelijk op te lossen. Ze wordt door vele als een echte vriendin gezien omdat Amore de aard heeft om midden in de nacht uit haar bed te springen om naar je toe te komen.
    Amore werd al vaak gevraagt om het als model te proberen maar ze weigerde steeds, ze bleef trouw aan haar voetbalroots en haar vriendinnen.
    Amore is een echte durfal, op haar lijstje met dingen die ze nog graag zou willen doen staat onder andere: 'Bungeejumpen en Cristiano ronaldo tackelen'. Amore heeft een grote mond en kan het niet hebben als mensen aan haar vrienden of familie zitten. Ze is erg gesteld op de mensen die ze vertrouwd en die zal ze dan ook met hand en tand verdedigen.
    welke voetballer wil je: Cesc Fabregas
    positie: Aanvaller
    Titel?
    x; Love, Lose, Loser (geen idee waar deze opslaat, hoewel, ze worden verliefd, verliezen wedstrijden en zijn dus de verliezers, eyja, ergens klopt het wel, ni)
    x; euhhmmmm

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:42 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Naam: Maura
    Achternaam: Flynn
    Leeftijd: 21
    Foto+beschrijving:Maura Maura is lichtgetint, met een donkerblonde haarkleur. Ze is slank en ongeveer 1.75 meter. Ze heeft groene ogen, die haar een tikkeltje mysterieus laten lijken.
    uitgebreide Karakter: Maura is vrolijk, staat open voor nieuwe dingen, en houdt van uitgaan. Ook is ze een natuurmens, ze is erg veel in de bossen te vinden, als ze prolemen heeft om na te denken, als ze vrolijk is om te wandelen of te joggen. Maura kan soms erg bot uit de hoek komen, maar dat is dan niet opzettelijk. Ze ziet overal de humor van in, en maakt niet gauw ergens een probleem van.
    welke voetballer wil je: David Villa? En anders Sergio Ramos (:
    positie: [keepster is bezet by moi 8B] Linksvoor (:
    Titel?. Come on gurls (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    Jongens, ik ga toch gewoon iedereen kiezen (krul)
    want ik heb er 11 nodig ;8B


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sanne het is Lova niet Love :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Sanne het is Lova niet Love :9~


    oh shit (krul)
    ik vond het al stom, maar ik dacht; ik ga er niks van zeggen want het zal wel kloppen,
    wejoo 8B


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I'm in -doet vreugdedansje-


    The soul needs autumn.

    Naam: Dewy
    Achternaam: Hill
    Leeftijd: 22 jaar
    Foto+beschrijving: Dewy heeft een getinte huid en mooie groene ogen,Ze heeft middelbruin haar langhaar en is rond de 1.75.Dewy is van Indonesische afkomst. Dewy
    uitgebreide Karakter: Dewy is een vrolijk en grappig meisje.Ze leeft voor haar grappen en de lol.Maar natuurlijk ook voor het voetbal,ze is daar erg gemotiveerd in en zet echt door.Dewy kan niet goed tegen haar verlies en is snel geïrriteerd als iets haar niet lukt.Hoewel ze erg goed in het voetbal is,is ze erg onhandig en sloridg.Zo vergeet ze vaak dingen en laat ze veel dingen vallen.En soms zijn die dingen niet eens van haar!Dewy zegt wat ze denkt ookal kan het soms bot overkomen.En als er ruzie is gaat ze er altijd op in.Ze komt voor haar vrienden op en laat ze niet in de steek.Dewy is wél erg bang voor relatie's omdat ze bang ik om iemand van wie ze erg veel houd te verliezen,Dewy wordt daardoor erg onzeker en stil.
    welke voetballer wil je: Robin van Persie :Y)
    positie: [keepster is bezet by moi 8B] Verdediger.
    Titel? Soccerlove?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:28 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dank je voor de rooooool!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Riddikulus schreef:
    Dank je voor de rooooool!


    you're welcome _O_
    maar ik moet echt een titel hebben, eentje die pakt laat ik het zo zeggen (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Kim
    Achternaam: Madeira
    Leeftijd: 20 jaar
    Foto+beschrijving: Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Uitgebreide Karakter: Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Welke voetballer wil je: Pedro Rodriquez
    Positie: Verdediger
    Titel?
    - Dare to call me a lesbian!
    - Boys, Boys, Boys: We love them!
    - Soccer boys..oh sorry, girls.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:32 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Mag ik please nog de rol?
    -puppy eyes-


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    oh shit (krul)
    ik vond het al stom, maar ik dacht; ik ga er niks van zeggen want het zal wel kloppen,
    wejoo 8B

    Love klinkt zo gay als naam haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Love klinkt zo gay als naam haha. (krul)


    ja en zo wannabe -gayhandje-


    Big girls cry when their hearts are breaking