• Klik hier en stem!

Ivar Oosterloo.

Italy schreef:
    Als paul de inktvis al zegt Nederland dan weten we het zeker, we worden wereld kampioen.

die inktvis -paul xd- zei tog dat spanje wereld kampioen werd? of is dat weer een andere? maar ik hoop en denk wel dat Nederland gaat winnen <3

-

De octopus zegt Spanje, maar ik zeg lekker Nederland. De octopus heeft nu geen gelijk :Y)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Spanje wint. Na verlenging.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Paul de octopus zei Spanje, maar hij heeft de finale altijd fout, toch? (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik hoop zo erg dat Nederland wint :3

Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

CandyKiss schreef:
    We zullen wel zien zeker? (krul)

.

1e helft ; 1-0 Nederland
    2e helft; 1-1 Spanje
    Verlenging.. blijft 1-1
    en dan verliezen we met strafschoppen.

Duhh

Levensgenieter.

Ik, d'oh. Nee, ik hoop NL.

your eyes are like stars in the night.

Ik wil dat Nederland wint!!!!!!
    En natuurlijk gebeurt dat ook, ik gun het ze!!!

Nothing last forever, if we both know hearts can change

Spanje heeft gewonnen dooor die poep scheids..

Ivar Oosterloo.

MSAfellay schreef:
    Spanje heeft gewonnen dooor die poep scheids..

Niets van.
    Die goal was helemaal GEEEEN buitenspel. In België hebben ze de herhalingen nog eens laten zien en het was geen buitenspel.
    Ja, hij trok veel gele kaarten. Maar ze speelden nou allebei niet zo proper hé. En trouwens, in de eerste helft had Nederland al 2 rode kaarten kunnen krijgen. Dus ik denk niet dat jullie moeten zeuren over de scheids ; )

Don't let 'em say you ain't beautiful.

die scheids was echt wel oneerlijk! mijnmening.(zip)

-

BrokenDreams schreef:
    (...)
    Niets van.
    Die goal was helemaal GEEEEN buitenspel. In België hebben ze de herhalingen nog eens laten zien en het was geen buitenspel.
    Ja, hij trok veel gele kaarten. Maar ze speelden nou allebei niet zo proper hé. En trouwens, in de eerste helft had Nederland al 2 rode kaarten kunnen krijgen. Dus ik denk niet dat jullie moeten zeuren over de scheids ; )

Klopt,Spanje won eerlijk. Maar die scheids was we best partijdig,toen die Spanjaart zich lied vallen kreeg Heitinga een gele kaart,terwijl hij niks deed. In de verlenging kreeg Spanje een vrijeschop terwijl Nederland een corner moest krijgen(dat zag ik zelfs nog en ik weet haast niks van voetbal)
    En Spanje had veel meer kaarte verdient,ook rode.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Exercitus schreef:
    (...)
    Klopt,Spanje won eerlijk. Maar die scheids was we best partijdig,toen die Spanjaart zich lied vallen kreeg Heitinga een gele kaart,terwijl hij niks deed. In de verlenging kreeg Spanje een vrijeschop terwijl Nederland een corner moest krijgen(dat zag ik zelfs nog en ik weet haast niks van voetbal)
    En Spanje had veel meer kaarte verdient,ook rode.

Klopt, ze hadden de corner moeten krijgen.
    En inderdaad, Puyol en Iniësta.
    Maar dan kunnen we weer beginnen dat Robben ook een rode kaart had moeten krijgen. Voor de mensen die niet weten waar ik over bezig ben; Hij had al geel, stond bij een fase op buitenspel. Scheids had al gefloten, maar hij trapte de bal nog in doel. Normaal is dat ook geel. (:

Don't let 'em say you ain't beautiful.

BrokenDreams schreef:
    (...)
    Klopt, ze hadden de corner moeten krijgen.
    En inderdaad, Puyol en Iniësta.
    Maar dan kunnen we weer beginnen dat Robben ook een rode kaart had moeten krijgen. Voor de mensen die niet weten waar ik over bezig ben; Hij had al geel, stond bij een fase op buitenspel. Scheids had al gefloten, maar hij trapte de bal nog in doel. Normaal is dat ook geel. (:

Weet ik er warem meerdere dingen,zoals die karate trap van De Jong had ik rood gegeven.
    De Scheids was in het algemeen niet zo geweldig.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall