• hoi iedereen, mijn kleine kat heeft een baby spitsmuisje gebeten en laten liggen. Je ziet er niets aan het piept alleen voortdurend voor zijn moeder. Het is nog véél te klein om alleen te laten en laten sterven kan ik niet over men hart krijgen, ik wil het later vrijlaten als het wat groter is maar ben bang dat het geen dag volhoudt, internet helpt me niets vooruit weet iemand wat ik allemaal kan doen? wat het eet en van die dingen?

    ty (: x


    act, don't talk

    De dierenbescherming bellen misschien?
    Mijn kitten heeft vandaag ook bijna een kleine muis gebeten D:!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    In ieder geval een klein bekertje water geven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kan hij nog gered worden? Zo ja, dan kun je proberen de dierenbescherming te bellen, maar ik heb verhalen gehoord van mensen die niet geholpen worden :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Kan hij nog gered worden? Zo ja, dan kun je proberen de dierenbescherming te bellen, maar ik heb verhalen gehoord van mensen die niet geholpen worden :/


    ja hij is prima in orde, gewoon nog te klein om weer in de natuur te zetten. en dierenbescherming is vast geen optie ze sturen je terug met het antwoord: tja dat is de natuur en het is maar een muisje ;l

    x


    act, don't talk