• Ik heb het over mijn mama - ja ik zal het me later nog beklagen dat ik slecht zei over mijn mama. Maar die heeft mijn haar verpest. Ik zit al een tijdje met een froe die veel te lang is en nu heb ik haar gevraagd of ze die wat wil bijknippen. Ze deed dat al vaker en meestal zag het er toch behoorlijk uit. Had ik al drie dagen zitten vragen of ze het wou doen, en net ben ik met de schaar naar haar toegeweest en gezegd dat als ze het nu niet algauw zou doen, ik het zelf zou doen, want ik kon gewoon geen weg met mijn haar meer.
    Zeg ik duidelijk tegen haar dat ik GEEEEEEEEEEEEEEN rechte froe wil, en nu mag je drie maal raden wat die trut gedaan heeft. Het trekt dan nog eens op niks ook. Ik lijk op Sara.
    Het is gewoon zo afgrijselijk lelijk dat ik een zak over mijn hoofd wil trekken. En dan heeft ze nog het lef om te zeggen dat het mooi is. Echt ik kan d'r wel kloppen.
    Dat mens is een een vuile leugenaar.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 21:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 mei 2010 - 21:43 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Nou nou, ze wilde toch alleen maar helpen? Misschien volgende keer naar een kapper dan maar?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ach arme jij :(
    maar kan je niet naar de kapper gaan om het goed te laten knippen? - bij de kapper bij mij doen ze dat gratis


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik begrijp dat je je kut voelt, kan je het niet bij laten werken door een kapper?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Neen, ik ga niet naar de kapper, dat wijf kan ook niks met mijn haar doen. En de titel haar verpest staat me trouwens niet al te vet veel aan.


    I lost myself in FM airwaves

    Titel + beginbericht aangepast > Zulk taalgebruik is niet nodig


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dorpsgek schreef:
    Titel + beginbericht aangepast > Zulk taalgebruik is niet nodig

    Ik vind van wel.


    I lost myself in FM airwaves

    Ik doe gewoon mijn plicht. Verder geen discussie mogelijk. We houden 't hierbij, en svp nu on-topic blijven, danku.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 21:48 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind niet dat je zo boos op je moeder kan worden. JIJ hebt haar geen andere keus gegeven door met de schaar naar haar toe te gaan en te zeggen dat je eht anders zelf doet. En je moeder wil je alleen helpen. EN jij vroeg om hulp dus je moet niet zo vreselijk boos zijn op je moeder. Het is dus gedeeltelijk je eigen schuld!


    behind very angel is a demon

    ik vind dat je niet zo kwaad hoeft te zijn op je moeder, je weet zelf dat ze geen prof is

    AttackAndKil schreef:
    Ik vind niet dat je zo boos op je moeder kan worden. JIJ hebt haar geen andere keus gegeven door met de schaar naar haar toe te gaan en te zeggen dat je eht anders zelf doet. En je moeder wil je alleen helpen. EN jij vroeg om hulp dus je moet niet zo vreselijk boos zijn op je moeder. Het is dus gedeeltelijk je eigen schuld!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.