• En dat is niet leuk. (cat)

    Het begon allemaal op een morgend in mijn melkherberg toen ik van de vierde verdieping naar de tweede moest reizen. :Y)

    Dus ik ben momenteel op mijn werk en ik moest op de vierde verdieping enkele mappen in orde brengen en toen ik dat had gedaan moest ik weer terug met de lift naar de tweede. Maar wij hebben voor met de lift te kunnen gaan een pasje nodig en ik was de mijne op de tweede verdieping vergeten. :')

    Mijn mama was mee naar de vierde gegaan, dus ik raakte met haar pas naar boven, maar alleen zonder mijn pas kan ik niet naar beneden gaan. Maar ik dacht van 'Hoezo zou dat niet kunnen? :Y)' dus ik stap in die lift en druk op de knop met 2 en die flikkert even en ik dacht dat het dan wel in orde zou komen, dus druk ik op de knop om de liftdeuren toe te doen.

    En toen BAM. Oké, er gebeurde helemaal niets. Het enige wat er gebeurde was dat de liftdeuren dicht gingen, maar de lift ging niet naar beneden. Dus ik zo van 'Shit!' Haha. (krul) Dus ik op al die knoppen duwen, maar hij bewoog geen één millimeter. ;3

    Maarik hield het hoofd koel, jaja. Ik dacht van 'Ik zal moeten wachten tot iemand anders de lift besteld en dan kan ik weer vertekken.' Oké, dat duurde zo'n 20 minuten. (cat) Haha, ik zat daar al lekker op de grond mijn caramel op te eten tot die lift ineens in beweging schoot en toen was ik gered! (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 16:06 ]


    All was well.

    Ik zou helemaal hysterisch worden, denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    embrylove schreef:
    ik zou het benauwd krijgen en duizelig worden en helemaal kankjorum worden xD

    maar is er dan nooit zo'n knop/ telefoon waar je naar de balie kan belle?

    Jawel, maar niet om mee naar de balie te bellen, alleen voor naar de alarmcentrale en daar kan ik moeilijk afkomen met 'Ik ben mijn pasje vergeten, kom je me bevrijden? :Y)'


    All was well.

    Haha, ik zou helemaal bang worden en jij gaat gaan zitten en eten :'D


    Never run out of reasons to smile...

    dat lijkt me best wel leuk. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Icon schreef:
    Haha, ik zou helemaal bang worden en jij gaat gaan zitten en eten :'D

    Ik ben verslaaafd aan caramel. :9~ Trouwens ik wist dat sowieso iemand de lift vroeg of laat ging bestellen. :Y)


    All was well.

    Dit is juist de reden waarom ik nooit alleen in een lift stap :')


    when words fail, music speaks.

    Ik haat liften, en ik heb schrik dat als ik er zou inzitte dat die niet meer beweegt, daarom ga ik ook ni in liften =)
    Altijd de trap, ookal zijn het 15 verdiepen xD


    Stop wishing, Start doing..

    mwahaha,
    het eersta dat ik gedaan zou hebben is de brandweer bellen XD
    Maar jij gaat lekker caramel zitten eten XD


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Dit is echt zo'n verhaal van in de afgezaagde tvsoaps en voorspelbare verhalen. Alleen moest er dan wel een JBM mee in vastzitten. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Haha lucky you, ik zat er een keer 2 uur vast.


    --

    Haha ja dat is ook een manier.
    Ik durf niet eens in de lift. Megaclaustrofobisch.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lol, ik weet nog dat ik toen ik in de lift vast zat, ik op en neer begon te sprigen, hopend dat de lift naar beneden zou gaan D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Astuteness schreef:
    Laat ik je zeggen; Ik zou helemaal knettergek worden, serieus. Ik krijg dan zo'n gevoel van 'Laat me er NU uit, niet zo meteen maar NU!'
    (krul)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg