• Ik heb Eclipse nog niet gezien, maar ik was heel erg benieuwd naar de Bella&Jacob kus en de 'tent'scene. Toen kreeg ik net van iemand dit filmpje; Bella&Jacob kus
    Oké het is niet echt van super kwaliteit, maar je ziet toch iig wat..
    Dus voor de mensen die misschien Eclipse nog niet hebben gezien maar wel benieuwd zijn, het filmpje.
    IN HET FILMPJE ZITTEN NATUURLIJK WAT SPOILERS!

    & aan iedereen de vraag. Is de Bella-Edward kus beter, of de Bella-Jacob kus??
    en dan bedoel ik de 2de kus van B-J

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 15:34 ]

    oké nu heb ik hem gezien!
    en de tweede kus was beter want daar deed bella mee. de eerste was zo stijfjes xD alleen de klap was wel hip- je hoorden zo poek.

    maar de kus van bella-jake was mooier omdat het romantischer is dan met edward


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    De Bella-Jacob kus! Als Bella zoent met Edward lijkt het net of ze helemaal verdwijt ofzo, vet raar.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Volksfeind schreef:
    De Bella-Jacob kus is beter. Waarom? Omdat die overtuigender is. Vreemd genoeg lijkt het of Bella zich in Edward's buurt zich als een zombie gedraagt.


    hoi, jij bent leuk.

    B - E is beter XD
    Gewoon omdat ik jaloers word als het B -J is :$


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Cadillac schreef:
    Ik vind de Twilight-zoenen over het algemeen niet zo succesvol. Maar als ik moet kiezen ziet het er met Taylor stukken beter uit. Robert heeft gewoon altijd een enge lip.


    None but ourselves can free our minds.

    Totally Bella - Edward(L)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Bella - Jacob.
    Daar straalt tenminste liefde vanaf en Jacob is gewoon een schatje. :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Volksfeind schreef:
    De Bella-Jacob kus is beter. Waarom? Omdat die overtuigender is. Vreemd genoeg lijkt het of Bella zich in Edward's buurt zich als een zombie gedraagt.


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Noem mij vreemd, maar dat is het eerste dat ik van Eclipse zie, en ik zit bijna te janken xD!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.