• De stelling van vandaag luidt:
    Het slaat nergens op dat je op school geen petten mag dragen, maar wel hoofddoeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens,hoofddoeken horen bij een geloof petten niet


    Never mess with a girl, you get hurt

    Deutschland schreef:
    Bij ons mag je petten dragen, maar in de klas moeten ze af. Bij ons op school worden er geen hoofddoeken gedragen.

    Bij mij mag je ook alleen in de klas geen petten dragen. Ik zit op een cristelijke school zonder moslims of andere godsdiensten

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 15:36 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right


    Volgens mij mag je bij ons ook geen hoofddoeken dragen, eigenlijk Ö
    Dus, tja, oneens? x)


    How y'all doin'?

    bij ons mogen ze ook geen van beide :o
    maar Eens.

    Ja, inderdaad!
    Al dat gezever over geloof...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    NanaWingless schreef:
    Oneens, een pet draag je niet voor je geloof.
    Heeft iemand erover nagedacht wat die meisjes met hoofddoeken thuis zou kunnen overkomen als ze geen hoofddoek dragen, maar dat wel moeten van hun ouders?
    daar ben ik het wel mee eens


    you were born original don't die as a copy

    ik zit op een katholieke school en daar zitten geen mensen met hoofddoeken op. maar petten zijn niet welkom op mijn school. dus ja het is erg stom dat er geen petten op school mogen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Bij ons mogen er geen hoofddeksels binnen het schoolgebouw gedragen worden. Dat geldt voor de petten en de hoofdoekken, mutsen, hoedjes, ...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    ik vind het eigenlijk wel raar want het zit allebei op je hoofd


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    bij ons mag geen van beide
    maar zodra dat ze hoofddoeken gaan toelaten zet ik mijn pet op.
    van mijn vader mag dat, ook al krijg ik er nota's voor


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zie sowieso het nut van het niet mogen dragen van hoofddoeken/petten niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons mag het beide niet maar als het wel zou mogen vind ik dat wij ook petten
    mogen dragen

    Portugal schreef:
    Bij mij op school mag je ook geen hoofddoeken.

    Pet snap ik nog,dan kan je de ogen niet zien, maar dat je geen hoed mag dragen en een hoofddoekje wel vind ik echt belaggelijk.

    En kom nu niet aan met het moet van de Islam want,ik heb gehoort,dat het niet in de Koran staat. En daarbij als ik een hoed moet dragen voor mijn geloof dan mag dat ook niet!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Starwarsdude schreef:
    Bij ons mag geen van beiden


    Life begins at the end of your comfort zone