• Mijn oude topic was vol.

    Zo werkt het:
    Je stelt een vraag en de volgende moet hem beantwoorden met doen of niet doen. Dus niet: Is geel je lievelings kleur? Je moet hem wel kunnen beantwoorden met doen of niet doen. Gesnapt?

    Voorbeeld: Je tandenpoetsen met jam? De volgende persoon antwoord dan bijv. Doen. Vergeet niet om daarna zelf ook een vraag te bedenken!

    hellgirl1417 was de laatste, dus we beginnen met haar vraag:

    Tijdens een saaie film in de bios een popcorn gevecht houden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ehm, toch maar niet

    Je huisdier vermoorden :Y)?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    No way!

    Jezelf vermoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Doen!

    Op de bank gaan liggen met een zak chips?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    niet doen.
    basketballen tegen een aap?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 19:55 ]


    waarom is het zo godse koud? :(

    DOEN!

    Op de markt heel vals gaan zingen zodat mensen je geld gaan geven omdat je zeilig bent, en dan dat geld aan een muziekant geven?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen

    Een dansje doen in de ikea, terwijl alle mensen die daar zijn naar je kijken?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    DOEN!

    Met bananen door de klas heen gooien en volhouden dat het bananen maandag is


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen!

    Een trap van boeken maken en die dan beklimmen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    doen

    naar een concert van Gerard Joling gaan?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen!

    Een ijsje eten?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doen!

    het koffiesetapparaat in de fik steken. (heb ik een keer perongeluk gedaan. Wist ik veel dat dat ding kon smelten, als je er een kaarsje onder zette)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    niet doen,,

    lijkt m niet egt slimxD
    Op een struisvogel paardjerijden? (zag ik op tv:X)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Doen! Lijkt me wel awesome.
    Huiswerk maken tegen verveling. (dat doe ik nu dus om 00.00)


    Never wait for perfection, just make it.

    Doen

    Buiten in de regen slapen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doen!

    Haar kleuren voor een weddenschap?


    One, two, three. One, two, three.