• Dat is such a beautifull movie, maar ik weet niet, ik krijg er gewoon kriebels bij, en dan met dat muziekje[/beat klinkt hier niet] eronder, is het gewoon Magisch

    -Proud, my first topic.-


    LisaEatworld

    Ja dat muziekje als jack doodgaat, daar word ik zo emo van--'. Maar wel mooie film heb m echt 25x gezien ofzo.:]

    ooh ik heb m op film zoo mooi zo vaak gezien en nog altijd huil ik alles bij elkaar als ik m zie :')


    A Noble was Born in Chaos

    die film is heel erg mooi ik moest janken toen jack doodging.
    maar gaat rose dood op het einde?

    ik ken die film niet Ö! Ff trailer opzoeken xD!

    die film is heel erg mooi ik moest janken toen jack doodging.
    maar gaat rose dood op het einde?

    Ja, als oude vrouw dan.

    die film is heel erg mooi ik moest janken toen jack doodging.
    maar gaat rose dood op het einde?

    No,


    LisaEatworld

    (...)
    No,

    Jewel, maar heel veel mensen weten dat niet. In de film zegt Jack jij sterft later als een oude vrouw in een warm bed. Op het einde zie je dr dan als oude vrouw in een warm bed en dan gaat ze naar de sterren, en dan gaat ze naar een ruimte [hemel] waar alle mensen zijn die het niet overleefd hebben.;]

    (...)
    Jewel, maar heel veel mensen weten dat niet. In de film zegt Jack jij sterft later als een oude vrouw in een warm bed. Op het einde zie je dr dan als oude vrouw in een warm bed en dan gaat ze naar de sterren, en dan gaat ze naar een ruimte [hemel] waar alle mensen zijn die het niet overleefd hebben.;]

    Aah how cute


    LisaEatworld

    I love the movie, op dat moment dat jack sterft wordt ik echt emotioneel ;D vindt ik zo'n mooi stukje,waar hij al die lieve dingen zegt enzo :] Pracht film heb hem zondag nog gekeken ;D <3

    LISAA <333 xD

    Omygosh xD idd titanic is cool n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Jewel, maar heel veel mensen weten dat niet. In de film zegt Jack jij sterft later als een oude vrouw in een warm bed. Op het einde zie je dr dan als oude vrouw in een warm bed en dan gaat ze naar de sterren, en dan gaat ze naar een ruimte [hemel] waar alle mensen zijn die het niet overleefd hebben.;]

    Nou dan heb ik dat stukje niet gezien Ö

    Goh


    Get sexy right now.

    LISAA <333 xD

    Omygosh xD idd titanic is cool n_n

    Nini, wil je effe tegen je broer zeggen dat ik niet meefiets morgen naar school?!


    LisaEatworld

    titanic is saai ? :p


    -

    @Lisa
    gedaan
    en hij vind het niet leuk nu moet ie huilen [/drama] nee geintje hij segt da goed is


    We can only learn to love by loving.