• Wij gingen dus met een hele groep zwemmen bij Blitsaerd -dat is een wijk met grote huizen en je kan er goed zwemmen- Dus wij horen ineens allemaal sirene's, maar we dachten dat het niets in de buurt was dus negeerden we het maar. Ineens komt er na 5 minuten ofzo een jongen van onze groep aangelopen met de mededeling dat er een ongeluk gebeurd was. Dus nieuwsgierig als wij zijn, gingen we kijken. Bleken er 4 ambulances te zijn, 4 politieauto's en zelfs een brandweerwagen. En het was dus echt vlak bij ons. Komen we erachter dat er een meisje door rood gereden was, waarna ze aangereden werd door een auto. Ze kwam echt een paar meter verder neer. Ook zag je een van haar slippers nog op de grond liggen en delen van haar fiets ergens in het midden liggen -en haar fiets zelf een stukje verderop- Dat meisje werd op dat moment dat wij aankwamen gereanimeerd. Gelukkig zag je dat niet, want er zaten witte doeken omheen en later zelfs een tent. Er stonden ook meisjes bij, die haar vriendinnen bleken te zijn, zij huilden helemaal en het was zooo zielig. Na een kwartiertje reanimeren zagen we ineens dat ze zo'n witte zak om dat meisje heen deden. Ze was dus overleden.. Ik ben hier echt zoo van geschrokken, ik rijd dus echt nooit meer door rood heen. Dit moest ik gewoon even kwijt.

    wunschen schreef:
    (...)
    Ja, dat is ook wel erg voor die automobiliste. Ook gewoon door het feit, dat hij de oorzaak is van iemand zijn dood, terwijl hij er zelf niets aan kon doen.


    Ja inderdaad. Zoiets lijkt me dus ook vreselijk. Vooral omdat zij denk ik nu wel een beetje verantwoordelijk gesteld wordt -denk ik dan-. Maar ik hoorde dus ook dat zij helemaal niet wist wat te doen en echt heel hard moest huilen. Ik heb zo'n medelijden met haar..

    Dat is erg, maar ik heb er amper medelijden mee. Zelfs de stomste stomkop weet dat door het rood rijden levensgevaarlijk is. :l


    Let the Night embrace you

    Predictable schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Zoiets lijkt me dus ook vreselijk. Vooral omdat zij denk ik nu wel een beetje verantwoordelijk gesteld wordt -denk ik dan-. Maar ik hoorde dus ook dat zij helemaal niet wist wat te doen en echt heel hard moest huilen. Ik heb zo'n medelijden met haar..

    Ik vind dat echt erg o.o Dat je dat moet mee maken. Ook omdat je niet weet hoe je tegen de ouders moet reageren. Echt erg oO

    Wat erg ;o
    En dan bedoel ik niet alleen voor het meisje, maar ook voor haar ouders/andere familie. Maar ook voor haar vriendinnen die dat ongeluk gezien hebben :3

    Het is heel erg, maar door het rood rijden is gewoon enorm gevaarlijk..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    omg das best heftig 0.0


    She said: I gotta find out for myself

    Wacht eens even, is dat in Leeuwarden?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oh dat is zo creepy om mee te maken lijkt mij.. :|


    -

    Italie schreef:
    Wacht eens even, is dat in Leeuwarden?


    Dat is in Leeuwarden, ja. ;o

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 21:41 ]

    Predictable schreef:
    (...)

    Dat is in Leeuwarden, ja. ;o


    FUCK IT sorry moderators
    Dat was mijn oude schoolvriendin uit groep 8.
    En dan te bedenken dat ik dit topic lees voor dat ik wist dat zei het was. En nu ik weet dat zei het is.. Jeez wat is leven oneerlijk (huil)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 21:45 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)

    FUCK IT sorry moderators
    Dat was mijn oude schoolvriendin uit groep 8.
    En dan te bedenken dat ik dit topic lees voor dat ik wist dat zei het was. En nu ik weet dat zei het is.. Jeez wat is leven oneerlijk (huil)


    Ah nee! Ah, dit vind ik echt kut. Sorry dan dat je het via mij moest horen. Is ook niet erg fijn denk ik. Ah, nu voel ik me best wel schuldig. Gecondoleerd dan! En heel veel sterkte!

    Predictable schreef:
    (...)

    Ah nee! Ah, dit vind ik echt kut. Sorry dan dat je het via mij moest horen. Is ook niet erg fijn denk ik. Ah, nu voel ik me best wel schuldig. Gecondoleerd dan! En heel veel sterkte!


    Nee joh, hoeft niet. Ik heb het niet van jouw gehoord maar van vrienden. Maar toen ik het hoorde dacht ik direct terug aan dit topic en het was inderdaad dit topic. Dus niet schuldig voelen want het is niet jouw schuld! Maar erg bedankt (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat meisje zat bij mijn BFF op school :/


    dream, dare, fly!

    Dat is wel heel heftig. Als je zulk soort dingen ziet dan leer je het zelf ook meteen af.
    Vriend van mij was voor trein gesprongen, en steeds als ze naar beneden gaan dan stop ik direct.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Daarom fiets ik nooit, maar echt erg, voor beide ;s


    Don't be a drag, just be a queen.