• Wij gingen dus met een hele groep zwemmen bij Blitsaerd -dat is een wijk met grote huizen en je kan er goed zwemmen- Dus wij horen ineens allemaal sirene's, maar we dachten dat het niets in de buurt was dus negeerden we het maar. Ineens komt er na 5 minuten ofzo een jongen van onze groep aangelopen met de mededeling dat er een ongeluk gebeurd was. Dus nieuwsgierig als wij zijn, gingen we kijken. Bleken er 4 ambulances te zijn, 4 politieauto's en zelfs een brandweerwagen. En het was dus echt vlak bij ons. Komen we erachter dat er een meisje door rood gereden was, waarna ze aangereden werd door een auto. Ze kwam echt een paar meter verder neer. Ook zag je een van haar slippers nog op de grond liggen en delen van haar fiets ergens in het midden liggen -en haar fiets zelf een stukje verderop- Dat meisje werd op dat moment dat wij aankwamen gereanimeerd. Gelukkig zag je dat niet, want er zaten witte doeken omheen en later zelfs een tent. Er stonden ook meisjes bij, die haar vriendinnen bleken te zijn, zij huilden helemaal en het was zooo zielig. Na een kwartiertje reanimeren zagen we ineens dat ze zo'n witte zak om dat meisje heen deden. Ze was dus overleden.. Ik ben hier echt zoo van geschrokken, ik rijd dus echt nooit meer door rood heen. Dit moest ik gewoon even kwijt.

    Jeetje, wat heftig zeg. Zo kan je dus ook aan je einde komen. Echt vet erg.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Holy crap.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Omg, dat is wel erg schokkend ja ;o.

    Jezus mina o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wauw, eng om mee te maken o.o & het lijkt misschien wat hard om te zeggen; maar door het rood fietsen is op zich ook niet slim

    Carcass schreef:
    Holy crap.


    it's so empty living behind these castle walls

    Carcass schreef:
    Holy crap.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 18:30 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Zeker. sterkte.


    Some angels have no wings.

    Jeetje wat erg.


    Your make-up is terrible

    wunschen schreef:
    Wauw, eng om mee te maken o.o & het lijkt misschien wat hard om te zeggen; maar door het rood fietsen is op zich ook niet slim


    Dat is dus precies wat ik ook dacht. Het was ook zo'n heel druk kruispunt met auto's die van veel kanten komen. Dus het was inderdaad een beetje dom van haar om door rood te rijden. ;o

    Predictable schreef:
    (...)

    Dat is dus precies wat ik ook dacht. Het was ook zo'n heel druk kruispunt met auto's die van veel kanten komen. Dus het was inderdaad een beetje dom van haar om door rood te rijden. ;o

    Dan is het op zich ook wel haar eigen schuld [/sorry dat ik het zeg]. Maar hoe dan ook, het moet gewoon verschrikkelijk zijn voor de ouders. En voor haar vriendinnen.

    wunschen schreef:
    (...)
    Dan is het op zich ook wel haar eigen schuld [/sorry dat ik het zeg]. Maar hoe dan ook, het moet gewoon verschrikkelijk zijn voor de ouders. En voor haar vriendinnen.


    Dat is het ook wel, ja. En het lijkt mij ook verschrikkelijk voor ze. Die vriendinnen waren helemaal aan het huilen, echt zo zielig. En die automobiliste heeft nu vast ook een trauma voor de rest van haar leven. ;o

    Predictable schreef:
    (...)

    Dat is het ook wel, ja. En het lijkt mij ook verschrikkelijk voor ze. Die vriendinnen waren helemaal aan het huilen, echt zo zielig. En die automobiliste heeft nu vast ook een trauma voor de rest van haar leven. ;o

    Ja, dat is ook wel erg voor die automobiliste. Ook gewoon door het feit, dat hij de oorzaak is van iemand zijn dood, terwijl hij er zelf niets aan kon doen.

    Blugh, ik rijd sowieso nooit door rood. Bah, ik moet hier niet aan denken. Gelukkig kon je het niet zien!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    nerveus schreef:
    Jeetje, wat heftig zeg. Zo kan je dus ook aan je einde komen. Echt vet erg.


    When words fail music speaks