• De stelling van vandaag luidt:
    Ik ben tevreden met mezelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik zeg ook niet dat als anderen het wel zeggen ze het populair bedoelen? Alleen als ik het zou zeggen zou het zo zijn. Dat bedoel ik ermee.
    Gheheh ik bedoelde er verder ook zeker niets negatiefs mee(krul). Ik wilde enkel zeggen dat je best mag zeggen over jezelf dat je jezelf mooi, getalenteerd, knap vind, of tevreden over jezelf bent etc. zonder dat het gelijk arrogant hoeft te zijn :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen lmfao, maar ik ben wel tevreden. (:
    Ieder persoon is uniek.


    I've got your back like a bra strap.

    BLIND schreef:
    Het kan altijd beter, maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf (:

    ik ben wel tevreden met mezelf.


    Life is a beautiful struggle

    ik ben niet helemaal tevreden over mezelf, ik ben (volgens mij) een beetje dik. maar ik zit in de pubertijd dus dan ben je nooit zeker over jezelf...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    soms wel soms niet, hangt van m'n humeur af enzo


    ~Lucky Cat~

    BLIND schreef:
    Het kan altijd beter, maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben er wel tevreden mee ja.


    Smiling but close to tears.

    Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben toch wel tevreden met mezelf (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben een soort van tevreden met mezelf, er zijn dingen die ik niet mooi vind en niet leuk vind, maar je leert ermee leven en je went eraan. Uiteindelijk heb ik toch wel zo van: 'Wat is er nou zo erg aan?'


    Don't judge me for what I am or what I do. If you don't like it: too bad for you.

    zeker wel


    Never mess with a girl, you get hurt

    Yea.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jup, dat ben ik. Ik ben dan niet de mooiste, maar ik ben gezond en dat vind ik erg belangrijk. ^^


    Let the Night embrace you

    soms wel, soms niet (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eens, ik zie het altijd zo: Ik had het slechter kunnen treffen. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.