• Welke kleur blush moet je nemen als je een lichte huidskleur hebt? Ik had eerst bronskleurig, en nu lichtrood. Maar ik weet het echt niet meer.. :$

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 16:01 ]


    Run, but you can't escape

    Hier was laatst al een topic over.(:


    everything, in time

    Huh, oké? In de titel gaat het over mascara en nu gaat het ineens over blush?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 22:51 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Haha ja, bedoel je mascara of blush?


    The way we live, is the way we die

    Nou kij eerst ging het over mascara, maar ik kreeg en reactie dat daar al over een topic was, en daar had ik al antwoord. Maar ik wilde ook iets weten over blush, vandaar. En blijkbaar kan ik het zelf niet wijzigen.


    Run, but you can't escape

    Hele licht roze. Ik zal hem even opzoeken een ex-vriendin heeft die ook van gosh dacht ik.

    Edit: ik kan hem niet vinden maar ze hebben ze wel bij 't Kruidvat ofzo.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 10:56 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    licht roze :3


    -

    Een peach-achtige kleur. :9~

    Okee, jeeh nu kan ik vandaag naar de kruidvat ~ben vrij~ :Y)
    Thanks <3


    Run, but you can't escape

    Haha, oké, ik vond het al zo raar :Y)

    Maar inderdaad, ik zou een lichtroze nemen. Rood en bronskleurig is veel te hard op een lichte huid, en het moet er natuurlijk wel natuurlijk uitzien :Y) Misschien van Essence? Die zijn ook niet zo duur (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    Haha, oké, ik vond het al zo raar :Y)

    Maar inderdaad, ik zou een lichtroze nemen. Rood en bronskleurig is veel te hard op een lichte huid, en het moet er natuurlijk wel natuurlijk uitzien :Y) Misschien van Essence? Die zijn ook niet zo duur (:

    Inderdaad rood is te hard. En van de lichtroze zou ik toch voor gosh gaan want goedkopere vagen echt veel sneller weg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    eeentje die zoo natuurel mogelijk is zodat je geen barbie effecht krijgt.


    Some angels have no wings.

    Hahah, ik zie het al voor me iemand met zo n barbie face xD Neej ik had eerst een van essence bronsachtig, maar toen ik naar spanje ging op uitwisseling zag ik op de fotos dt mn wangen meer opvielen dan mn hele gezicht:(. EN nu heb ik lichtrood, maar ik ga zoals jullie zeiden, lichtrosze kopen


    Run, but you can't escape

    Blush? Ik heb alleen een foundation for m'n wallen, die is van Lancome. Maar ik zou verder geen idee hebben...


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Blush? Ik heb alleen een foundation for m'n wallen, die is van Lancome. Maar ik zou verder geen idee hebben...


    Maar van foundation krijg je toch puistjes, (dat geldt toch bij iedere make up )


    Run, but you can't escape

    Als je een brunette bent raad ik je paars aan. :3


    All this dampness is damp.