• echt, ik geen flauw idee wat ik moet doen.
    mijn mentor heeft haar eigen idee zo doorgedramd bij de lerarenvergaderingen, dat ik nu nog maar twee keuzes heb:
    1. van vwo afgaan en naar 4havo(wat zij dus wil en ik niet omdat ik liever vwo hou)
    ik zou minder studies kunnen doen. (niet dat ik weet wat ik ga doen.) ik moet wel C.M. kiezen zodat ik geen wiskunde heb omdat mijn wiskunde te laag is.
    enige voordeel is is dat ik mijn vriendinnen langer zie.
    of 2. ik blijf zitten in 3vwo, kom bij mijn broertje en andere kinderachtige etters van twee jaar jonger in de klas en ga me de pleures vervelen. ik kan mijn vriendinnen niet meer zien omdat we alleen maar de kleine pauze van een kwartier elkaar kunnen zien, maar dan nog mis ik alles wat er met hun gebeurt, ik zit opgescheept met kleine kinderen en ik ga me gewoon fucking eenzaam voelen en dood vervelen.
    het enige voordeel is dus dat ik ''een betere toekomst heb''(quote van mijn moeder)

    allebei de opties zijn gewoon super scheisse, wat zouden jullie doen??

    Naar 4H gaan, en dan daarna VWO doen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    -> Titel aangepast, titels met alleen 'help' mogen niet.


    I am an idiot, I move.

    Illuminati schreef:
    Naar 4H gaan, en dan daarna VWO doen..


    Mee eens, je doet er miss dan wel langer over, maar goed, je komt er zo ook ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Havo 4. Denk maar na Dan doe je dus Havo 4 en daarna havo 5 en daarna kun je nog altijd naar Vwo afstromen. Anders doe je Vwwo3 dan 4,5,6 dat is 4 jaar terwijl het andere 3 jaar is. Bovendien als je voor Havo4 kiest heb je daarna Je Havo en Vwo diploma


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Illuminati schreef:
    Naar 4H gaan, en dan daarna VWO doen..


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik zou naar 4Havo gaan. Het is een betere keuze dan in het 3e leerjaar van het VWO te blijven zitten, want dan loop je over 2 jaar misschien weer tegen het zelfde probleem aan. ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    thanks mensen, echt heel erg bedankt <3
    ik moet er echt nog over nadenken... en mail gestuurd naar een decaan..

    Zeker 4HAVO. Als je écht graag VWO wilt en het kunt, dan kun je dat altijd nog doen nadatje je HAVOdiploma al op zak hebt. :Y)


    ars moriendi

    Italie schreef:
    Havo 4. Denk maar na Dan doe je dus Havo 4 en daarna havo 5 en daarna kun je nog altijd naar Vwo afstromen. Anders doe je Vwwo3 dan 4,5,6 dat is 4 jaar terwijl het andere 3 jaar is. Bovendien als je voor Havo4 kiest heb je daarna Je Havo en Vwo diploma


    Dat andere is ook 4 jaar hoor. Want dan doe je 4 HAVO en 5 Havo, en dan moet je nog 5 VWO en 6 VWO doen. Je kunt niet gelijk naar de 6e.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik zou blijven zitten, ik zou mijn toekomst namelijk niet willen verpesten. En oké, dat zal voor nu dan misschien niet zo leuk zijn, maar je bent er later wel meer mee.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik zou blijven zitten, ik zou mijn toekomst namelijk niet willen verpesten. En oké, dat zal voor nu dan misschien niet zo leuk zijn, maar je bent er later wel meer mee.

    Neh, daar ben ik het niet echt mee eens. Stel, de topicstarter gaat naar havo en haalt uiteindelijk een havodiploma. Daarna kun je altijd een HBO-doen en dat is allerminst vergooiing van je toekomst.
    Een stap lager hoeft niet altijd per se slechter te zijn :]


    No growth of the heart is ever a waste