• .. Ze verliefd zijn of iemand leuk vinden? Want volgens mij gaan ze ook nog stoer doen ofzo. Hmf. Ik heb echt raaaad nodig! ;s ' & ik zei zo op msn 'dat en dat gaat niet door.' hij 'GVD! het zit me niet mee' (hij zou dus met mij en nog wat naar de twilight marathon, wat midden in de week is -.-) Iemand met raaaaad?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    meestal proberen ze uit te sloven als ze verliefd zijn 9voor dat meisje dan) en hij kijkt je vaak aan, voor de rest geen idee want ben geen jongen xD
    suc6 in de liefde

    Tja, dat is bij elke jongen anders, sommige worden onhandig, anderen 'stoer', anderen verlegen, etc.

    Praat eens wat vaker met hem, of spreek (als 'vrienden' desnoods) met elkaar af om te kijken hoe hij dan reageert, zo kom je er vanzelf achter. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    HateOrLoveMe schreef:
    meestal proberen ze uit te sloven als ze verliefd zijn 9voor dat meisje dan) en hij kijkt je vaak aan, voor de rest geen idee want ben geen jongen xD
    suc6 in de liefde


    Ik had inderdaad oogcontact met hem, en opeens stond hij bijna met z'n schouder tegen die van mij aan. Zo dicht stond hij dus naast me, en af en toe kwam hij naast me lopen. Hij is zo focking lief! Niet normaal! ;$


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dan praat hij over je met zijn vrienden en dan geven die subtiele hints en dat is grappig haha :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Hij zoekt veel contact, wil dingen ondernemen, praat over eventueel meer, maak toespelingen door gewaagde dingen te zeggen :] Dat zijn mijn ervaringen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk dat het een beetje per jongen verschilt
    Maar je hebt vaak dat jongens zich indd gaan uitsloven - oogcontact zoeken en je toch even aanraken (speelse duwtjes etc).

    Vaak als ze je proberen te irriteren willen ze een reactie hebben zodat ze aandacht krijgen :'D

    Maargoed, zoals ik al zei - bij elke jongen is dat denk ik wel anders. (het zijn dan ook moeilijke wezens, die jongens :'D)
    Succes, hoop dat het wat word ^^


    And he's the only person who ever left me breathless.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 14:21 ]


    I Love You

    Hm.. verschilt per jongen denk ik, net zoals dat per meisje verschilt.

    Mijn vriend bvb was gewoon erg lief.. keek me vaak net iets te lang aan, een lieve lach.. dat soort dingen ;)


    ars moriendi

    volgens mij verschilt dat van jongen tot jongen , ik en mijn vriend zijn zeker bijna een half jaar vrienden geweest voor we iets kregen. en hij begon me steeds meer berichten te sturen en dan wou hij de webcam op enzo dus je voelt dat wel xD

    oh ja volgens mij klopt die uitdrukking plagen is om liefde vragen :'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 22:40 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als ik verliefd ben op een meisje dan ga ik zowiezo niet stoer doen..maar waarschijnlijk ben ik anders ofzo...


    They call me dr. phil

    Dat verschilt echt per jongen hoor.

    De een gaat stoer lopen doen en lopen vervelen. De ander zegt helemaal niks meer en wordt rood als je voorbij loopt. Weer een ander geeft je hint dat hij verliefd op je is. Het verschilt bij iedereen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat verschilt echt per jongen hoor.

    De een gaat stoer lopen doen en lopen vervelen. De ander zegt helemaal niks meer en wordt rood als je voorbij loopt. Weer een ander geeft je hint dat hij verliefd op je is. Het verschilt bij iedereen. ;)


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik heb werkelijk geen idee. Het kan me eerlijk gezegt ook niet zo veel schelen.


    Queen of Hell is my name

    Acapella schreef:
    Tja, dat is bij elke jongen anders, sommige worden onhandig, anderen 'stoer', anderen verlegen, etc.

    Praat eens wat vaker met hem, of spreek (als 'vrienden' desnoods) met elkaar af om te kijken hoe hij dan reageert, zo kom je er vanzelf achter. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.