• ``GaGa moet polsen oversnijden van geest´´

    En ik was like,wtf,:|.Het hele artikeltje;

    "Lady GaGa wordt in een steeds terugkerende nachtmerrie op de hielen gezeten door een geest die haar opdraagt haar polsen over te snijden om haar familie te redden…De popdiva, die van haar moeder geleerd heeft dat de bizarre nachtmerrie misschien een geheim genootschapritueel is, geeft toe dat ze de beelden uit deze en andere dromen in haar liedjes en video’s gebruikt.

    Ze vertelt in Rolling Stone magazine: “De geest neemt me mee naar een kamer, waar een blond meisje vastgebonden zit met mijn schoenen van de Grammy’s aan…En de touwen waarmee haar ledematen vastgebonden zijn, trekken haar uit elkaar. Ik zie nooit dat ze uit elkaar getrokken wordt, maar ik zie haar wenen en dan zegt de geest, ‘Als je wil dat ik stop met haar pijn te doen en als je wil dat je familie veilig is, moet je je polsen oversnijden’. “

    “Hij heeft ook een soort van honing en hij wil dat ik de honing en room over de wond giet. Ik deed wat research naar de droom, maar ik kon nergens iets vinden. Mijn moeder denkt dat het een illuminati ritueel is”, aldus GaGa.

    Als Lady GaGa op zoek is naar de betekenis van een droom, zoekt ze meestal hulp bij haar vriend en spiritueel adviseur, Deepak Chopra. Dat deed ze ook toen ze droomde dat ze een menselijk hart at: “Ik werd gek, ik dacht dat de duivel achter me aanzat. Maar Deepak zei, ‘Je bent zo creatief, GaGa. Je moet er een video van maken.’ En ik denk dat hij me op zijn manier wou duidelijk maken dat ik mijn krankzinnigheid moet eren. Het is een deel van
    mij.”"

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 9:47 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mevrouw moet misschien is wat gezonder gaan leven. Dan zal dat geestje haar ook wel met rust laten :')


    ars moriendi

    Bron?
    Ik heb schijt aan bronvermeldingen, maar ik wil toch weten waarvan dit komt. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Eng o.O


    Food.

    Dat wijf spoort niet 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yeah right. Als een beetje journalist zou je toch moeten weten dat oversnijden geen betekenis heeft? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat met dat hart doet me denken aan een horrorfilm -komnietopdenaam-. Misschien kreeg ze door die film nachtmerries? ^^

    EDIT: Queen of the Damned, heette die film. Haha.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 20:26 ]


    All this dampness is damp.

    Cappuccino schreef:
    Bron?
    Ik heb schijt aan bronvermeldingen, maar ik wil toch weten waarvan dit komt. (nerd)


    Link


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Whaaaath. That is why I like her, she is crazy!

    een geest heeft altijd een doel, als je dat doel hebt bereikt dan gaat de geest weg.


    Life is a beautiful struggle

    Wow.

    Ach, msn.com is nou niet de meest betrouwelijke bron. :')

    Prodigy schreef:
    Ach, msn.com is nou niet de meest betrouwelijke bron. :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    :P Ze is een beetje raar geloof ik XD

    Misschien moet ze maar eens doen wat die dromen haar zeggen te doen. Geintje, zo erg ben ik nu net weer niet


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    CACHAREL schreef:
    Whaaaath. That is why I like her, she is crazy!

    helemaal mee eens, GaGa zou GaGa niet zijn zonder iets geks <3


    -

    Of ze zit gewoon stiekem aan de drugs.