• Dit gaat dus over de Belgische examens (want Nederlandse examens zijn iets heel anders en die hebben hun resultaten al lang gehad :'D) (nerd)

    Had jij een A-, een B- of een C-attest? En hoeveel procent had je? (krul)

    Ik een A (ik mag dus verder doen met Latijn) en 87 % _O_


    Only losers can act the way you do

    A-attest en 68% voor het laatste semester en 69% voor het hele jaar. Nu nog het zesde jaar economie-wiskunde en daarna kan ik naar de hoge school.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    A-Attest. :3
    80%

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 17:29 ]


    All this dampness is damp.

    Ik heb een A, maar mijn procent heb ik nog niet kunnen berekenen. Ik ga het morgen halen, mocht het vandaag alleen maar inkijken.


    Just a simple "I love you" (:

    A-attest en 79 %. Ik mag dus naar het vijfde ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    JBM schreef:
    (...)
    Humane wetenschappen.

    En denk nou niet van 'ho, dat is zo gemakkelijk', want dat is het niét! :8
    het is niet persé tegen jou, maar er zijn dus werkelijk idioten die dat denken.

    Ik doe ook humane wetenschappen :Y)
    En ik heb in jaartotaal 69% =) Maar mijn mami is er niet zo blij mee...
    Nja, mijn examenreeks nu was ook niet zo super (khad maar 63 % deze examens)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Wat ga je daar doen? =) -studeren bedoel ik ^^-

    Ofwel Recht ofwel TEW (toegepaste economische wetenschappen)
    Psychologie was ook een optie, maar voor later heb je dan niet echt veel mogelijkheden. Dus heb ik die maar laten vallen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    JBM schreef:
    (...)
    Humane wetenschappen.

    En denk nou niet van 'ho, dat is zo gemakkelijk', want dat is het niét! :8
    het is niet persé tegen jou, maar er zijn dus werkelijk idioten die dat denken.


    Ik doe technisch en er zijn mensen die denken dat ik echt lomp ben ofzo. :'s


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Ik doe technisch en er zijn mensen die denken dat ik echt lomp ben ofzo. :'s

    Dat zijn echt van die vooroordelen he...Zonder de mensen uit de technische, zou de wereld niet veel waard zijn hoor...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    A-attest
    83,5%

    Vrij goed
    :P


    ~

    Soldier schreef:
    (...)

    Ik doe technisch en er zijn mensen die denken dat ik echt lomp ben ofzo. :'s

    Mijn hebben ze "aangeraden" om technische te gaan doen, maar dat wil ik niet. Simpelweg omdat ik daar toch mijn ding niet in zou vinden. Mijn zus doet ook technische en ik haat mensen met vooroordelen. Like, 't is niet omdat je in de beroeps zit dat je achterlijk bent. In elke studierichting moet je sowieso studeren, of je nu latijn of beroeps doet.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Mijn hebben ze "aangeraden" om technische te gaan doen, maar dat wil ik niet. Simpelweg omdat ik daar toch mijn ding niet in zou vinden. Mijn zus doet ook technische en ik haat mensen met vooroordelen. Like, 't is niet omdat je in de beroeps zit dat je achterlijk bent. In elke studierichting moet je sowieso studeren, of je nu latijn of beroeps doet.

    Inderdaad.Ik zit zelf in beroeps metaal en er zijn mensen uit Aso (niet allemaal) die direct al vooroordelen hebben.Maar wij krijgen toch veel theorie (die niet heel makkelijk is) en Technisch tekenen (dus wij moeten bv zo van die werkplannen kunnen tekenen enzo..)
    En praktijk is ook niet te onderschatten hoor.Wij krijgen heel veel dingen en je moet heel goed kunnen weten hoe je met bv. boor,frees,lassen,... moet omgaan.En zonder mensen in de beroeps zou het maar erg zijn.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 18:40 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Een A :D
    Volgend jaar mag ik dus verder gaan met Econmie - Wiskunde :D


    Live life limitless.

    5ASO: Economie - Moderne Talen (Dit was mijn eerste jaar economie, deed eerst Wetenschappen)

    A-Attest, een totaal van 63%.

    (En dat in de derde moeilijkste middelbare school in heel België. :x)

    A- attest en 72%.
    Dus, ik ga naar het 5de schoonheidsverzorging. (;


    Magic never ends.

    Prodigy schreef:
    5ASO: Economie - Moderne Talen (Dit was mijn eerste jaar economie, deed eerst Wetenschappen)

    A-Attest, een totaal van 63%.

    (En dat in de derde moeilijkste middelbare school in heel België. :x)
    Hoe weet jij dat jouw school de derde moeilijkste van heel België is? (krul)


    Only losers can act the way you do