• hoe en wanneer ben je jezef?
    ik heb echt geen idee wanneer ik mezelf ben?
    en of ik dat wel ben?
    weet iemand wanneer je dus jezelf bent en hoe je dat doet?
    xx.


    /

    Ik ben mezelf bij mensen waarbij ik me op mijn gemak voel, me niet druk hoef te maken over wat ze van me vinden of me op een bepaalde (meestal inspannende) manier moet gedragen om aardig gevonden te worden.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben altijd mezelf. Soms (bij ouders bv) pas ik me een beetje aan, maar blijf ik nog altijd mezelf. (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 16:59 ]


    None but ourselves can free our minds.

    JBM schreef:
    Je bent jezelf als je alleen bent, waar niets of niemand je kan zien of horen. Maar bij andere mensen ben je nooit jezelf, dan pas je je aan aan de persoon waarmee je praat. :Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben mezelf als ik druk ben en vrolijk. De laatste paar maanden ben ik niet. En dat komt ook vaak door mijn vriend. Dan ben ik weer té rustig, of té druk. En ben ik eens niet vrolijk dan meteen vragen van wat er is. Dat is best iritant want ik moet me steeds aanpassen en dan stopt dat mezelf. Toen ik in Engeland was was ik wel mezelf, omdat ik gewoon rust had toen. Ik kon vroeg naar bed zonder internet en uitslapen en geen gezeik aan me hoofd. Op zulke momenten ben ik mezelf. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 17:02 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Sid schreef:
    Ik ben mezelf bij mensen waarbij ik me op mijn gemak voel, me niet druk hoef te maken over wat ze van me vinden of me op een bepaalde (meestal inspannende) manier moet gedragen om aardig gevonden te worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben mezelf... eigenlijk altijd wel. Behalve op toneel.


    Life is hard and then we die