• Bij 'klachten' zag ik een topic over de bèta's. Dat er te weinig zijn, vooral nu. Omdat de aanvragen te veel zijn voor de bèta's.
    Daarom was mijn suggestie om reserve bèta's aan te stellen. Die als er té veel aanvragen zijn, kunnen helpen om dat weg te werken.
    Ook omdat er nu veel mensen op vakantie gaan, waaronder waarschijnlijk vast wel Bèta's. Dus dat er nu vooral reserve bèta's komen die niet op vakantie gaan, of heel kort, zodat er nu gewoon door gebèta-read kan worden.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    tegen, ik denk dat het in de loop van tijd wel minder word met de verzoeken

    Captivity schreef:
    tegen, ik denk dat het in de loop van tijd wel minder word met de verzoeken


    Nou, je kan maar 3 hoofdstukken tegelijk laten bèta readen kom ik net achter. Want ik heb er nog 14, bijna 15, waarbij ik dat wil laten doen. Dus als er meerdere zijn die er al 3 hebben ingestuurd of een heel verhaal willen laten doen, dan blijf je bezig.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    We zitten nu op 96 aanvragen, waarvan er ook nog hele oude tussen zitten. We zijn goed op dreef, maar er zijn veel crewleden afwezig ivm vakantie/school/whatever. Maar het gaat vooruit. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Prodigy schreef:
    Volgens mij is dat heel moeilijk in te stellen? Dan moet Rutger die mensen speciaal op het nodige moment de functie geven, volgens mij.

    Ben tegen, sorry. Er zijn echt al heel veel bèta's en ze hebben gewoon associaal veel werk en dat is niet snel op te lossen met enkele reserve bèta's.

    ergens heeft ze een punt.


    When words fail music speaks

    Krylya schreef:
    We zitten nu op 96 aanvragen, waarvan er ook nog hele oude tussen zitten. We zijn goed op dreef, maar er zijn veel crewleden afwezig ivm vakantie/school/whatever. Maar het gaat vooruit. (:

    Als het goed gaat, dan ben ik tegen:Y).
    Haha. Ik heb medelijden met jullie:9~

    Sorry iedereen die het er niet mee eens is, het was alleen maar een suggestie die bedoelt is als hulp.
    Juist omdat die bèta's het zo druk hebben & met de vakantie dat iedereen weg gaat, dacht ik ze kunnen wel wat hulp gebruiken. (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 19:58 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    De crew is al zo groot?
    En de beta's zeggen dat het goed gaat, dus dan tegen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Gewonen leden gaan ook op vakantie-,-


    Food.

    Prodigy schreef:
    Volgens mij is dat heel moeilijk in te stellen? Dan moet Rutger die mensen speciaal op het nodige moment de functie geven, volgens mij.

    Ben tegen, sorry. Er zijn echt al heel veel bèta's en ze hebben gewoon associaal veel werk en dat is niet snel op te lossen met enkele reserve bèta's.

    Jij begrijpt het tenminste.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    IlvaYork schreef:
    Gewonen leden gaan ook op vakantie-,-


    Gewone leden zijn wel in de sterke meerderheid. En waarschijnlijk nemen er vast wel een aantal laptop mee om daar te schrijven. Of gaan naar internetcafé, of schrijven op een kladblok als ze van het weer genieten en zijn er ineens heel veel aanvragen als de vakantie voorbij is.
    En er geen er vast ook wel een hoop niet op vakantie, zoals bijvoorbeeld ik. En die zitten waarschijnlijk op Quizlet te schrijven tegen verveling omdat iedereen op vakantie is. Snap je wat ik bedoel? (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik deel haar mening.

    + Ik denk dat we misschien users kunnen aansporen om hun verhalen in Word te schrijven. Word heeft ook een spellingscontrole, en dan hebben de Béta-readers wat minder werk.
    Het is maar een idee. (:


    Het beta-readen gaat niet alleen om de spellingsfouten ;)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Voor, tenzij ze het echt allemaal ankunnen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 20:26 ]


    Get back motherfuckerz'

    Tegen. Ik heb niet echt het idee dat de bèta's het zo druk hebben. Toen ik eens 's avonds een mijn hoofdstuk wilde laten nakijken, was dat de volgende dag al gebeurd. Misschien was dat toeval, maar ik denk niet dat de bèta's omkomen in het werk en extra hulp nodig hebben. Moest dat wel zo zijn, kunnen ze daar misschien zelf een melding van maken?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 20:31 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tegen. Dan wacht je maar even wat langer, geduld is een schone zaak en de crew is al zo vet groot.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 21:38 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tegen. Tenzij er gewoon nieuwe bèta's aangesteld worden :] De huidige bèta's doen hun werk goed en er zijn nou eenmaal veel aanvragen. Als je reserve bèta's aan gaat stellen, dan bestaat denk ik ook de kans dat zij na verloop van tijd toch geen klap meer uitvoeren en het uiteindelijk weer moet worden opgelost door de vaste bètareaders. Eigenlijk ben ik er ook niet echt voor om nieuwe bèta's aan te stellen, want er zijn al zoveel. Je kan ook niet verwachten dat ze binnen een dag je aanvraag opgepakt hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'