• Bij 'klachten' zag ik een topic over de bèta's. Dat er te weinig zijn, vooral nu. Omdat de aanvragen te veel zijn voor de bèta's.
    Daarom was mijn suggestie om reserve bèta's aan te stellen. Die als er té veel aanvragen zijn, kunnen helpen om dat weg te werken.
    Ook omdat er nu veel mensen op vakantie gaan, waaronder waarschijnlijk vast wel Bèta's. Dus dat er nu vooral reserve bèta's komen die niet op vakantie gaan, of heel kort, zodat er nu gewoon door gebèta-read kan worden.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Voor


    Your make-up is terrible

    Dat is handig, al zou ik het zelf niet gaan doen (:


    wth.

    Voor en ik ben kandidaat als het doorgaat. :Y)


    All was well.

    Volgens mij is dat heel moeilijk in te stellen? Dan moet Rutger die mensen speciaal op het nodige moment de functie geven, volgens mij.

    Ben tegen, sorry. Er zijn echt al heel veel bèta's en ze hebben gewoon associaal veel werk en dat is niet snel op te lossen met enkele reserve bèta's.

    Assassin schreef:
    Voor


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Prodigy schreef:
    Volgens mij is dat heel moeilijk in te stellen? Dan moet Rutger die mensen speciaal op het nodige moment de functie geven, volgens mij.

    Ben tegen, sorry. Er zijn echt al heel veel bèta's en ze hebben gewoon associaal veel werk en dat is niet snel op te lossen met enkele reserve bèta's.


    Misschien dat alles dat 2 weken of ouder is automatisch word doorgestuurd naar hun?


    Your make-up is terrible

    Ik ben voor!


    Scream for mercy!

    Zeker Voor


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Assassin schreef:
    Voor


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien dat alles dat 2 weken of ouder is automatisch word doorgestuurd naar hun?


    dat vind ik wel een goed idee


    Change, the only good thing in this world.

    Sorry, het zal wel aan mij liggen, maar wat zijn beta's??:8


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tegen, er zijn al genoeg bèta-readers en ze zijn nu juist hartstikke goed op weg om die achterstand weg te werken. Tevens als de bèta's op vakantie zijn, dan zijn er ook een heleboel schrijvers op vakantie.
    Trouwens, het zal altijd wel afwisselen of er veel of weinig aanvragen zijn.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    JBM schreef:
    Voor en ik ben kandidaat als het doorgaat. :Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Voor.

    SouthKorea schreef:
    Tegen, er zijn al genoeg bèta-readers en ze zijn nu juist hartstikke goed op weg om die achterstand weg te werken. Tevens als de bèta's op vakantie zijn, dan zijn er ook een heleboel schrijvers op vakantie.
    Trouwens, het zal altijd wel afwisselen of er veel of weinig aanvragen zijn.

    Hier ben ik het mee eens (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.