• Bij 'klachten' zag ik een topic over de bèta's. Dat er te weinig zijn, vooral nu. Omdat de aanvragen te veel zijn voor de bèta's.
    Daarom was mijn suggestie om reserve bèta's aan te stellen. Die als er té veel aanvragen zijn, kunnen helpen om dat weg te werken.
    Ook omdat er nu veel mensen op vakantie gaan, waaronder waarschijnlijk vast wel Bèta's. Dus dat er nu vooral reserve bèta's komen die niet op vakantie gaan, of heel kort, zodat er nu gewoon door gebèta-read kan worden.

Tom and Georg could write a bad romance.

JBM schreef:
    Voor en ik ben kandidaat als het doorgaat. :Y)

Ik ben tegen. Vooral omdat ik denk dat als mensen eenmaal tijdelijke bèta-reader zijn, ze daarna niet meer willen stoppen. *Ziet alweer rellen onstaan*

I am an idiot, I move.

SouthKorea schreef:
    Tegen, er zijn al genoeg bèta-readers en ze zijn nu juist hartstikke goed op weg om die achterstand weg te werken. Tevens als de bèta's op vakantie zijn, dan zijn er ook een heleboel schrijvers op vakantie.
    Trouwens, het zal altijd wel afwisselen of er veel of weinig aanvragen zijn.
    Hier ben ik het mee eens + wat Shade zegt. Al zou ik wel kandidaat zijn om bèta te worden. (krul)

En dan nog. Dan kan je beter gewone bèta's aanstellen. :'D

[ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 16:16 ]

Only losers can act the way you do

Voor

I need you like a heart needs a beat

Shade schreef:
    Ik ben tegen. Vooral omdat ik denk dat als mensen eenmaal tijdelijke bèta-reader zijn, ze daarna niet meer willen stoppen. *Ziet alweer rellen onstaan*

Ja, oké dat is ook wel weer zo. Maar dan moeten ze of mensen nemen die niet zo zijn, of gewone bèta's aanstellen. (:

HeroineBill schreef:
    (...)

Ja, oké dat is ook wel weer zo. Maar dan moeten ze of mensen nemen die niet zo zijn, of gewone bèta's aanstellen. (:

Dat weet je echt nooit van te voren. Er zijn echt genoeg mensen die eerst zeggen: nee, nee zo ben ik echt niet. En dan als ze uit hun functie ontheven zijn, opeens boos worden omdat ze geen bèta meer zijn.
    En: nog meer bèta's. Er zijn er nu 14, en zoals eerder gezegd: er gaan ook schrijvers op vakantie. Ik denk dus niet dat het deze zomer extreem veel drukker gaat worden.

I am an idiot, I move.

Shade schreef:
    (...)
    Dat weet je echt nooit van te voren. Er zijn echt genoeg mensen die eerst zeggen: nee, nee zo ben ik echt niet. En dan als ze uit hun functie ontheven zijn, opeens boos worden omdat ze geen bèta meer zijn.
    En: nog meer bèta's. Er zijn er nu 14, en zoals eerder gezegd: er gaan ook schrijvers op vakantie. Ik denk dus niet dat het deze zomer extreem veel drukker gaat worden.

Oke, nou ja. Ik ga deze zomer dus helemaal niet op vakantie, maar omdat ik dus telkens hoor dat er zo veel aanvragen nog zijn vraag ik nooit wat aan. Anders had mijn story van nu nog 14 delen daar al helemaal heel gegaan zijn. En waar ik dus waarschijnlijk de hele zomer aan ga schrijven tegen verveling.
    Maar als ik er weken op moet gaan wachten, dan hoeft het van mij al niet meer. (:

[ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 17:30 ]

Ik stel voor om dan gewoon nieuwe béta's aan te stellen.

Life is hard and then we die

Shade schreef:

Gewoon duidelijke afspraken maken, vind ik dan.
    Reserve-bèta = tijdelijk, geen discussie mogelijk.

Home is now behind you. The world is ahead!

HeroineBill schreef:
    (...)

Oke, nou ja. Ik ga deze zomer dus helemaal niet op vakantie, maar omdat ik dus telkens hoor dat er zo veel aanvragen nog zijn vraag ik nooit wat aan. Anders had mijn story van nu nog 14 delen daar al helemaal heel gegaan zijn. En waar ik dus waarschijnlijk de hele zomer aan ga schrijven tegen verveling.
    Maar als ik er weken op moet gaan wachten, dan hoeft het van mij al niet meer. (:

Ja inderdaad, en ik denk dat veel meer mensen zo denken.

Scream for mercy!

Prodigy schreef:
    Volgens mij is dat heel moeilijk in te stellen? Dan moet Rutger die mensen speciaal op het nodige moment de functie geven, volgens mij.

Ben tegen, sorry. Er zijn echt al heel veel bèta's en ze hebben gewoon associaal veel werk en dat is niet snel op te lossen met enkele reserve bèta's.

Ik deel haar mening.

+ Ik denk dat we misschien users kunnen aansporen om hun verhalen in Word te schrijven. Word heeft ook een spellingscontrole, en dan hebben de Béta-readers wat minder werk.
    Het is maar een idee. (:

You are the poetry Shakespeare was missing.

SouthKorea schreef:
    Tegen, er zijn al genoeg bèta-readers en ze zijn nu juist hartstikke goed op weg om die achterstand weg te werken. Tevens als de bèta's op vakantie zijn, dan zijn er ook een heleboel schrijvers op vakantie.

it's so empty living behind these castle walls

Assassin schreef:
    (...)

Misschien dat alles dat 2 weken of ouder is automatisch word doorgestuurd naar hun?

goowd idee!
    ikke oowk voor ;p

SouthKorea schreef:

Vanwege de afwisseling juist reserves. En dan niet dat ze tijdelijk zijn, maar gewoon altijd maar alleen wanneer het nodig is.

Your make-up is terrible

Lieve mensjes die tegen zijn... In deze discussie zijn er zat mensen voor, en stel gewoon nieuwe vaste beta's aan, active die vaak online zijn! Dan is er al een heel groot deel opgelost! En er zijn zat redenen waardoor wij dit idee kunnen verdedigen! En ook maar heel weinig dingen waardoor jullie dit idee kunnen stoppen. Ik zeg we vragen wat de rest van quizlet er van vind! (En wat rutger er van vind natuurlijk!)
    xxx

[ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 17:55 ]