• Bij 'klachten' zag ik een topic over de bèta's. Dat er te weinig zijn, vooral nu. Omdat de aanvragen te veel zijn voor de bèta's.
    Daarom was mijn suggestie om reserve bèta's aan te stellen. Die als er té veel aanvragen zijn, kunnen helpen om dat weg te werken.
    Ook omdat er nu veel mensen op vakantie gaan, waaronder waarschijnlijk vast wel Bèta's. Dus dat er nu vooral reserve bèta's komen die niet op vakantie gaan, of heel kort, zodat er nu gewoon door gebèta-read kan worden.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik denk dat als je er iets aan wilt doen, dat je dan nog meer nieuwe beta's aan wil stellen.
    Ik vind het een leuk idee, maar als het dan bijgewerkt is, en de reserve-beta's weer weggehaald zijn, komt het probleem weer terug. Dat heeft dus niet zoveel nut.
    Tegen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentina schreef:
    Ik denk dat als je er iets aan wilt doen, dat je dan nog meer nieuwe beta's aan wil stellen.
    Ik vind het een leuk idee, maar als het dan bijgewerkt is, en de reserve-beta's weer weggehaald zijn, komt het probleem weer terug. Dat heeft dus niet zoveel nut.
    Tegen.


    Nee, als de reserve-beta's nou blijven, maar alleen inzendingen binnen krijgen die ouder dan twee weken zijn? Dan hoeven ze niet weg, ze hebben alleen soms geen werk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, als de reserve-beta's nou blijven, maar alleen inzendingen binnen krijgen die ouder dan twee weken zijn? Dan hoeven ze niet weg, ze hebben alleen soms geen werk.


    Ja, precies!


    Scream for mercy!

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, als de reserve-beta's nou blijven, maar alleen inzendingen binnen krijgen die ouder dan twee weken zijn? Dan hoeven ze niet weg, ze hebben alleen soms geen werk.

    Inderdaad en in de tijd dat ze geen werk hebben ik bedoel ze hebben vast zelf ook wel story's en quizzen en ze zitten op het forum!
    Hier kun je moeilijk een tegenreactie op verzinnen! En het is nog waar ook! Als je het mij vraagt doen!

    Ik heb een idee.Wat als Rutger en de andere mods nieuwe bèta's kiezen(de oude moeten niet weg,hoor!)maar dan mensen die niet op vakantie gaan.Dan kunnen zij al die mails lezen..Want ik denk niet dat ík nog op vakantie ga gaan..

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 18:20 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    JBM schreef:
    Voor en ik ben kandidaat als het doorgaat. :Y)

    misschien moet er nog bij 'ik ben kandidaat als..' maar ik ben overigens wel voor

    Assassin schreef:
    (...)

    Vanwege de afwisseling juist reserves. En dan niet dat ze tijdelijk zijn, maar gewoon altijd maar alleen wanneer het nodig is.

    Maar als de bèta's weinig aanvragen hebben, kunnen ze de achterstand makkelijk weer bijhalen. Als je ziet hoeveel ze nu al voor mekaar hebben gekregen.
    Schrijvers moeten waarschijnlijk gewoon wat meer geduld hebben.
    Eigenlijk heb ik maar weinig vertrouwen bij het idee van 'tijdelijke bèta's', want het is ook niet duidelijk wanneer ze ingezet moeten worden. Ja, als het druk is. Maar wat noem je druk? Hebben ze net één hoofdstuk gedaan, zijn ze al niet meer nodig. Dat heeft toch geen zin?

    Tevens denk ik ook dat de meeste mensen die hier voor zijn, zelf gewoon bèta willen zijn. En dan vaak ook alleen maar om hun naam gekleurd te zien.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    SouthKorea schreef:
    (...)
    Maar als de bèta's weinig aanvragen hebben, kunnen ze de achterstand makkelijk weer bijhalen. Als je ziet hoeveel ze nu al voor mekaar hebben gekregen.
    Schrijvers moeten waarschijnlijk gewoon wat meer geduld hebben.
    Eigenlijk heb ik maar weinig vertrouwen bij het idee van 'tijdelijke bèta's', want het is ook niet duidelijk wanneer ze ingezet moeten worden. Ja, als het druk is. Maar wat noem je druk? Hebben ze net één hoofdstuk gedaan, zijn ze al niet meer nodig. Dat heeft toch geen zin?

    Tevens denk ik ook dat de meeste mensen die hier voor zijn, zelf gewoon bèta willen zijn. En dan vaak ook alleen maar om hun naam gekleurd te zien.


    Lol, daar dacht ik ook al aan. Maar ik ben wel voor.


    Scream for mercy!

    SouthKorea schreef:
    Tevens denk ik ook dat de meeste mensen die hier voor zijn, zelf gewoon bèta willen zijn. En dan vaak ook alleen maar om hun naam gekleurd te zien.


    Ja, inderdaad. Ik weet niet of ik er volgens jou ook bij zit, want ik zou het wel cool vinden om bèta te zijn. maar daar gaat het me nu echt niet om. Want als ik van ander hoor hoelang ze op 1 hoofdstuk zitten te wachten, durf ik haast mijn story niet meer door bèta's te laten nakijken, omdat ik dan eeuwen zit te wachten. Daarom gebruik ik Bèta's niet. Anders zouden er nu nog 15 aanvragen aankomen.
    En ik denk dat er misschien wel meer zijn die zo denken. (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    HeroineBill schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Ik weet niet of ik er volgens jou ook bij zit, want ik zou het wel cool vinden om bèta te zijn. maar daar gaat het me nu echt niet om. Want als ik van ander hoor hoelang ze op 1 hoofdstuk zitten te wachten, durf ik haast mijn story niet meer door bèta's te laten nakijken, omdat ik dan eeuwen zit te wachten. Daarom gebruik ik Bèta's niet. Anders zouden er nu nog 15 aanvragen aankomen.
    En ik denk dat er misschien wel meer zijn die zo denken. (:

    ja ik bijvoorbeeld je zegt precies wat ik bedoel!

    JBM schreef:
    Voor en ik ben kandidaat als het doorgaat. :Y)

    HateOrLoveMe schreef:
    Lieve mensjes die tegen zijn... In deze discussie zijn er zat mensen voor, en stel gewoon nieuwe vaste beta's aan, active die vaak online zijn! Dan is er al een heel groot deel opgelost! En er zijn zat redenen waardoor wij dit idee kunnen verdedigen! En ook maar heel weinig dingen waardoor jullie dit idee kunnen stoppen. Ik zeg we vragen wat de rest van quizlet er van vind! (En wat rutger er van vind natuurlijk!)
    xxx

    ...

    Ik wist niet dat discussies tegenwoordig zo verliepen? 'Wij hebben toch lekker meer argumenten voor, dan jullie tegen, dus geef ons onze zin maar?'

    Eh.

    Prodigy schreef:
    (...)
    ...

    Ik wist niet dat discussies tegenwoordig zo verliepen? 'Wij hebben toch lekker meer argumenten voor, dan jullie tegen, dus geef ons onze zin maar?'

    Eh.

    ehm dat was bedoelt als suggestie :X en sorry weer eens verkeerd geformuleerd, ben de laatste tijd nogal slegt in uitleggen laat ik het zo zeggen

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 18:51 ]

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    ehm dat was bedoelt als suggestie :X


    In deze discussie zijn er zat mensen voor, en stel gewoon nieuwe vaste beta's aan, active die vaak online zijn! Dan is er al een heel groot deel opgelost! En er zijn zat redenen waardoor wij dit idee kunnen verdedigen! En ook maar heel weinig dingen waardoor jullie dit idee kunnen stoppen.

    Dat noem ik je idee opdringen, maargoed. :')

    Als Rutger online komt, zien we wel wat hij ervan vind. ^^

    SouthKorea schreef:
    (...)
    Maar als de bèta's weinig aanvragen hebben, kunnen ze de achterstand makkelijk weer bijhalen. Als je ziet hoeveel ze nu al voor mekaar hebben gekregen.
    Schrijvers moeten waarschijnlijk gewoon wat meer geduld hebben.
    Eigenlijk heb ik maar weinig vertrouwen bij het idee van 'tijdelijke bèta's', want het is ook niet duidelijk wanneer ze ingezet moeten worden. Ja, als het druk is. Maar wat noem je druk? Hebben ze net één hoofdstuk gedaan, zijn ze al niet meer nodig. Dat heeft toch geen zin?

    Tevens denk ik ook dat de meeste mensen die hier voor zijn, zelf gewoon bèta willen zijn. En dan vaak ook alleen maar om hun naam gekleurd te zien.


    Je brgrijpt mijn idee niet. Het zijn geen tijdelijke beta's, en dat heb ik nu al 100x gezegd volgens mij. Gewoon users, zonder kleurtje, die als er aanvragen van ouder dan 2 weken zijn, die krijgen en kunnen doen. En ze blijven gewoon, ze gaan niet ineens weer weg om vervolgens misschien een keer weer te worden ingeroepen.


    Your make-up is terrible