• Haaai,
    ik zit met een kutprobleem --' Ik wil graag een deel van m'n haar in flashy groen laten verven (na lang zagen is het toegestaan _O_) maar de meeste kappers hebben de kleur niet en zeggen ook dat ik beter extensions neem. nu, het kleur is niet echt ergens te vinden maar ik denk dat ik bij een scenekapper wel aan het kleurtje geraak.
    Weet er iemand IN BELGIË (liefst Oost-Vlaanderen) een goede scene-kapper?
    Laat het hier dan weten en ik ben je eeuwig dankbaar(flower)
    XxtomfreakskexxX

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 18:05 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    In winkels kun je toch bepaalde kleuren kopen? En dan daar bij de kapper laten verven?

    Seeb zoekt een kapper op Quizlet haha, kijk eens in een telefoonboek? En zoek daar kapper fzo enderest..En vraag of ze dat kunnen doen ofzo?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 16:40 ]


    Keep on smiling

    Nu staat er nog 'het kleur' (cat)
    "nu, het kleur is niet echt ergens te vinden maar ik denk dat ik bij een scenekapper wel aan het kleurtje geraak."

    Ghehe, en nee, ik ken zo geen kapper, sorry.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet geen kapper, maar ik weet wel waar je felle haarverf kan kopen enzo, weet niet of dat helpt, haha 8D.
    Oh && btw, ga niet blauw met geel mengen, ik weet hoe het eruit gaat zien D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik zou het niet doen als ik jou was. Want eerst moet je ontkleuren vooraleer er groen op kan.. en geloof me, dan is je haar zo dood als iets!

    Finished schreef:
    Ik zou het niet doen als ik jou was. Want eerst moet je ontkleuren vooraleer er groen op kan.. en geloof me, dan is je haar zo dood als iets!


    Niet bij iedereen hoor.


    Your make-up is terrible

    Henna hebben ze toch wel in alle kleuren?
    Het blijft er dan niet lang inzitten, maar dan heb je in ieder geval al iets.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.