• mijn beste vriend en ik hebben sex gehad vannacht.
    het was nou niet bepaald de bedoeling maar er is wel eens wat vaker gebeurd.
    maar niet dus echte sex.
    en nou heeft hij geloof ik spijt.
    en wil ik er over praten maar ontwijkt hij het?
    weten jullie misschien hoe ik normaal over dit met hem kan gaan praten
    dankje (flower)

    edit: het was voor beide de eerste keer

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 20:16 ]

    Gewoon Face to Face met hem praten.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Gewoon Face to Face met hem praten.

    dat probeer ik ook steeds maar dan is het enige wat hij zegt ga er nou niet over door¬¬

    Vraag gewoon of hij verdere bedoelingen mee had? En als ie die vraag ontwijkt, moet je het gewoon even laten rusten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien er voor zorgen dat hij je niet kan ontwijken en gewoon met je moet praten, door even langs te gaan bij hem thuis, of op de één of andere manier..
    En als dat niet lukt, misschien hem even wat tijd geven en dan opnieuw proberen?


    You'll never dream alone. <3

    Reassurance schreef:
    Vraag gewoon of hij verdere bedoelingen mee had? En als ie die vraag ontwijkt, moet je het gewoon even laten rusten.

    verdere bedoelingen ik zou het niet weten maar waarom zou hij überhaupt niet wachten op een echte vriendin en dan zijn maagdelijkheid kwijt willen.
    ja het was voor beide eerste keer :$

    Forceer het niet en laat het gewoon eventjes rusten.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Laat het eventjes rusten, hij moet er waarschijnlijk ook even over nadenken. Ga een ander keertje naar hem toe en zeg dat je het gewoon moet weten en dat je hem er daarna niet meer mee zal lastigvallen, maar dat je nu gewoon even duidelijkheid wil, als hij zegt dat je er niet over door moet gaan, zeg dan dat jij wilt weten waar je sta.

    Succes<3

    Diffuse schreef:
    Laat het eventjes rusten, hij moet er waarschijnlijk ook even over nadenken. Ga een ander keertje naar hem toe en zeg dat je het gewoon moet weten en dat je hem er daarna niet meer mee zal lastigvallen, maar dat je nu gewoon even duidelijkheid wil, als hij zegt dat je er niet over door moet gaan, zeg dan dat jij wilt weten waar je sta.

    Succes<3

    ik denk dat ik hem maar en brief ga schrijven over hoe hij nu precies verder wil. misschien dat het wat ophelderd bedankt<3

    Misschien kan je dit onderwerp gewoon even laten rusten. Probeer er dan later over te praten met je vriend.


    If you want perfection, buy a Barbie