• Hier kun je typen aan welke artiest je een HEKEL hebt.

    Hou het wel netjes


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Pixar schreef:
    Justin Bieber,(nerd)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Paris Hilton, allee ja eigelijk is da geen artiest maar gwn een slet die denkt da ze alles kan en krijgt omdat ze geld heeft, van haar vader dan nog wel..
    Een echte mediageile slet --"


    Stop wishing, Start doing..

    Volksfeind schreef:
    Hekel? Geen. Maar er zijn er wel wat die ik niet mag, zoals Snoop Dogg (en die andere gangstertjes) en meneer Bieber omdat ik niet van arrogantie hou.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volksfeind schreef:
    Hekel? Geen. Maar er zijn er wel wat die ik niet mag, zoals Snoop Dogg (en die andere gangstertjes) en meneer Bieber omdat ik niet van arrogantie hou.

    en dat vind ik duss ook maaar ik zou het niet zo netjes kunnen zeggen.
    n______________________________________________n


    When words fail music speaks

    Justin Bieber, Laura Lynn en dan van die wijven als Paris Hilton, Nicol Richie en artiesten wiens hoofd vol met botox zit. :Y)


    All was well.

    Ik hou niet van Meneertje Bieber en Mevrouwtje Cyrus (Als die twee samen zouden komen en kinderen zouden krijgen o.o)

    En ik heb het niet zo op TH, maar ik heb geen hekel aan ze en ze hebben wel goede liedjes.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jan Smit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb niet echt een hekel aan bekende mensen, aangezien je ze niet echt kent.
    Maar eigenlijk heb ik het niet voor Paris Hilton, Nicole Richie, ... al die mensen die beroemd zijn, door met iedereen naar bed te gaan en geen leven te hebben, Justin Bieber (al is die soms schattig en is zijn muziek soms goed), 50Cent, Kanye West, Amber Rose.. Ach ja :X De mensen die een arrogantie van hier tot in Tokio hebben, niks speciaal doen en toch beroemd zijn. :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    BLIND schreef:
    Sieneke. Een kutlied zingen op het songfestival en dan huilen omdat ze niet door is.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    50 cent & Chris Brown


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Justin Bieber, Disney mensjes, Nederlandstalige artiesten, Rappers (maar dan wel als ze àlleen maar rappen), Beyoncé (uggh, wat een ego), Ke$ha, Amy Winehouse, Pixie Lott, Gabriella Cilmi, en nog een paar

    Maar ik heb niet echt een hekel aan ze.... ik mag ze gewoon niet >.<;;
    -omy wat is mijn lijstje lang vergeleken iedereen :'D

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 14:44 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    justin bieber en miley cyrus.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Tinfoil schreef:
    Ik hou niet van Meneertje Bieber en Mevrouwtje Cyrus (Als die twee samen zouden komen en kinderen zouden krijgen o.o)

    En ik heb het niet zo op TH, maar ik heb geen hekel aan ze en ze hebben wel goede liedjes.

    Oh nee. Nu is het me toch gelukt de rillingen te krijgen met dit warme weer .__.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokio Hotel, Justin Bieber, Lady GaGa, Kesha.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 9:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Pixar schreef:
    Justin Bieber,(nerd)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.