• Hier kun je typen aan welke artiest je een HEKEL hebt.

    Hou het wel netjes


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Justin Bieber.

    Ik heb niet echt een hekel aan een artiest ofzo. Ken ze niet persoonlijk dus ga ik er geen uitspraken over doen. :]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Selena Gomez, Demi Lovato, Vanessa Hudgens en Ke$ha.

    EDIT: Oh, en Avril Lavigne

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 14:40 ]


    All this dampness is damp.

    Er zijn genoeg die ik niet mag.. Justin Bieber, Jonas Brothers, al die disney mensjes, Miley mag ik dan weer wel.
    Rappers, Nederlandse artiesten, behalve Destine en zo.

    de sletjes, arrgante mensen en gangsta's van de muziekwereld.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Amy winehouse en that's it :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Rainfall schreef:
    Ik heb niet echt een hekel aan een artiest ofzo. Ken ze niet persoonlijk dus ga ik er geen uitspraken over doen. :]



    IDD(Y)(Y)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    justin bieber srry!


    Live Laugh love

    Justin Bieber
    Jonas Brothers (en andere Disney sterretjes)
    Ke$ha

    Dat soort onozelaars.
    Ik vind hen over-rated.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Selena gomez :Y)

    Disney Sterretjes + Justin Bever Bieber
    &
    *verrassing; niet*
    Tokio Hotel.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 22:35 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Justin Bieber, Thomas Berge.


    "Don't look back, you're not going that way."

    JUSTIN BIEBER (6)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik hoop dat ik niet word aangevallen hier.
    Maar niemand hier kent de artiest die hij of zij haat persoonlijk. Dus de persoon haten kan niet. Bijvoorbeeld Justin Bieber. Iedereen vind hem gay en irritant, maar als je hem zou leren kennen, zou hij misschien heel lief en aardig zijn. Het kan zijn dat hij arrogant is, maar ik ken hem zelf ook niet dus kan ik het ook niet zeggen. Hetzelfde geld voor Miley, en Ke$ha en alle anderen. Je kan iemands muziek slecht vinden, maar haten gaat me een beetje te ver ;x. Nu hoop ik echt dat ik niet word aangevallen door iemand xd.


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    Ik hoop dat ik niet word aangevallen hier.
    Maar niemand hier kent de artiest die hij of zij haat persoonlijk. Dus de persoon haten kan niet. Bijvoorbeeld Justin Bieber. Iedereen vind hem gay en irritant, maar als je hem zou leren kennen, zou hij misschien heel lief en aardig zijn. Het kan zijn dat hij arrogant is, maar ik ken hem zelf ook niet dus kan ik het ook niet zeggen. Hetzelfde geld voor Miley, en Ke$ha en alle anderen. Je kan iemands muziek slecht vinden, maar haten gaat me een beetje te ver ;x. Nu hoop ik echt dat ik niet word aangevallen door iemand xd.


    Idd;)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)