• Ergens had ik het wel al zien aankomen aangezien het niet goed ging tussen ze en ik had haar al vaak geadviseerd weg te gaan. Maar nu het echt is is het toch wel moeilijk.

    Mijn ouders gaan uit elkaar. Gelukkig niet met ruzie maar toch heb ik het er wel even moeilijk mee gehad. Ik wist al wel dat het eraan zat te komen maar nu had mijn ma er genoeg van. Mijn vader is de laatste tijd heel chagrijnig en zit al mijn domme tieneracties in de weg. Ik kan niet even een grote mond opzetten of ik kreeg gelijk naar mijn hoofd dat ik me grote bek moest houden. Ik ben ergens ook wel blij dat het nu over is.

    Mijn moeder staat ergens ingeschreven dat we graag voor een huis is beschikking willen komen.
    Hopelijk nog wel in hetzelfde dorp of een dorpje 5 minuutjes verderop.

    (huil)

    Veel sterkte!xx

    Ah, heel veel sterkte ! <3


    wth.

    Sterkte! (flower)


    All this dampness is damp.

    Heel veel sterke <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heel veel sterkte, ik ben blij dat mijn ouders nog heel goed met elkaar overweg kunnen en uiteindelijk is het beter voor je. (flower)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 23:04 ]


    All was well.

    heel veel sterkte. mijn ouders zijn ook uit elkaar.
    iedereen gaat er anders mee om, maar waarschijnlijk loopt het allemaal wel weer los.
    toch heel veel sterkte (flower)


    overrated

    ik ben er voor je .(flower)

    mijn ouders ook toen ik 8 was, maar goed héél véél sterkte en het went vanzelf;)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 20:14 ]

    Heel veel sterkte!

    Psychic schreef:
    Heel veel sterkte! Dat is niet niks ;o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hier gingen ze ook vaak uit elkaar, en ze zijn nog steeds samen! :')
    Maar toch; veel sterkte!


    Don't be a drag, just be a queen.

    Mijn ouders zijn al 8 jaar uit elkaar, maar in het begin is het moeilijk maar het 'went' wel om het zo te noemen.
    Sterkte ermee! (flower)


    -

    Ik snap je heel goed, Mijn ouders maken al 8 jaar lang ruzie.. zijn 2 jaar getrouwd maar weet niet of ze het nog vol houden tot 3.
    Iniedergeval, Sterkte (flower)


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.