• Ik zit met een mega probleem!!! Ik ben dus met een story en ik weet niet meer hoe ik verder moet gaan zonder dat het saai word!! Als je me zou willen helpen hier is mijn voorlopig verhaal!( Het is iets Twilight achtig) :
    Dus Tomiena is een meisje van 18 jaar. Ze ontmoet een jongen Tom. Dat word dan ook later haar lief. Ze kan haar stiefpa niet uitstaan omdat die haar pa wilt vervangen nadat die nog niet lang gestorven is. Even daarna breekt er brand uit. Tomiena moet ontsnappen uit haar kamer maar kan geen kant meer op en dus moet ze een raam kapot kloppen. Ze heeft diepe sneden in haar amen door de restjes glas en ze rent weg wanneer ze merkt dat de kamer van haar ma en steve ( Haar stiefpa) al uitgebrand is. Ze begint te wenen om haar ma en ze bloed bijna dood. Carlilse red haar door haat in een vampier te veranderen.Tom haar lief is gedurende die tijd een weerwolf geworden. Ze mogen elkaar niet meer zien en daar gaat ze kapot aan. Wanneer alle Cullens buiten Esme en Renesmee gaan jagen ontsnapt ze en gaat ze naar volterra. Daar ontdekt ze dat ze dezelfde gave als Jane heeft. Ze chanteert de Volturi zo en dus willen ze haar vermoorden. Als ze op het punt staan om haar dus te vermoorden dan komen de Cullens binnen zeggen dat tom zelfmoord wil plegen. Ze snelt weer naar huis om tom te redden. Dat kan ze nog net doen en ze zijn allebij blij dat ze elkaar weer hebben. Maar Nu kunnen ze elkaar nog altijd niet constant zien



    Iemand een idee??????????


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mag een slotje op


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ok niej lullig bedoelt maar wrm haal je "oude" topics omhoog om te vermelden dat er een slotje op mag o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Inderdaad, dat is best onnodig ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    :'D omg.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    et zijn dr al 5 o-O van juli o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you