• Hai,
    ik heb in 2 dagen Loveless zitten kijken.
    GEWELDIG, is wat in me op komt. En zo'n emotioneel einde.

    Nou zoek ik nieuwe animes!

    Een beetje in de richting van:
    - Clannad
    - Ah my Goddess!
    - Air Tv
    - Loveless

    Ik heb al gezien:
    - Naruto
    - Death Note
    - Clannad
    - Air Tv
    - Loveless
    - Shugo Chara
    - Shakugan no Shana
    - en vast nog wel iets waar ik nu niet op kom ;)

    (die heb ik dus ook al gezien)
    Kan iemand mij helpen? Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 19:45 ]


    I don't bite, most of the time <3

    Inderdaad Full moon Wo Sagashite,
    ik moest echt hárd huilen op het einde.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sola is denk ik wel een anime voor jou

    tis een beetje hetzelfde soort als Air tv etc.

    ik heb het pas nog gekenen en het is echt AWESOME!!


    maar misschien vind jij het wel flop XD

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 20:11 ]


    :3

    Ef - A tale of memories:
    De anime draait rond twee protagonisten, Hirono Hiro en Asou Renji. Op kerstavond, ontmoet Hirono Hiro een meisje genaamd Miyamura Miyako. Hiro constateert later dat Miyako ook naar dezelfde school als hij en ze beginnen meer naar elkaar toe te groeien. Hierdoor voelde Hiro's jeugdvriend, Kei Shindou, zich buitengesloten. Kei probeert vervolgens met Miyako concurreren voor Hiro's genegenheid en liefde en daardoor ontstaat er een liefdesdriehoek. De anime vertelt ook het verhaal van Asou Renji. Renji ontmoet een meisje genaamd Shindou Chihiro op een verlaten treinstation. Hij leert al snel dat Chihiro lijdt aan een vorm van geheugenverlies, haar geheugen span duurt slechts 13 uur. Hij ontdekt ook Chihiro's droom van het schrijven van een roman, maar ze is er nooit tot in staat geweest om die droom te vervullen. Renji besluit vervolgens beslist te helpen met het vervullen die droom.


    Jigoku Shoujo:
    Ai Enma staat bekend als de Jigoku Shoujo (Hell Girl), die gebruik maakt van Jigoku Tsuushin (Hell Hotline) om mensen de gelegenheid te geven om hun meest gehate persoon naar Hell te sturen. In ruil daarvoor zal de gebruiker van de website in de hel terecht komen nadat ze sterven.

    Chobits:
    Hideki Motosuwa is maar een arme student die was gezakt voor zijn toelatingsexamen. Daarom is hij gedwongen te verhuizen naar de stad en een baan te krijgen. Hij moet cram school doen om het volgende toelatingsexamen te halen.
    Op een dag, terwijl hij een gebouw passeert, vind Hideki een Persocon (personal computers in de vorm van de vrouwen) naast een vuilnishoop. Hij besluit om haar naar huis te nemen, maar later ontdekt hij dat ze niet over een besturingssysteem beschikt, en alleen maar "Chii." kan zeggen. Dus hij besluit om haar Chii te noemen. Naarmate de tijd groeit, leert Hideki een beetje meer over zijn Persocon en ontdekt dat ze niet van een bekend type is. Hij hoort een gerucht over de "Chobits", Persocons met de mogelijkheid om een geest te hebben, zo leert Chii meer over haar omgeving, de mensen en het leven zelf.

    I hope you like my list (:


    Behind the laughter it actually means something.

    Ouran High School Host Club 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    NANA is cuwl, maar ook Death Note vind ik geweldig!

    Ik vond Code Geass en Bleach heel mooi, maar dat is misschien niet helemaal iets voor jou als ik naar Clannad kijk, de enige die ik verder ken na Loveless.

    Misschien Vampire Knight of Junjou Romantica?

    sapical A en gosick zijn wel leuk
    school days en chu-bra ook wel


    Jeff will take me to a bloody wonderland

    Pandora Hearts vind ik echt geweldig
    maar je zou de manga moeten lezen, die is zoveel beter dan de anime
    en D.Gray man is oog echt goed :)


    may you be in heaven an hour, before the devil knows your dead