• Dit topic is om te vertellen over je style, haar en make-up.

    -Make-up. Waar koop je het. Waarvoor gebruik je het en welke make-up?

    -Hair. Hoe heb je het zitten? En zit het op school anders dan in het weekend of altijd het zelfde?

    -Style?

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -Make-up;

    Qua make-up gebruik ik een eye-liner potlood. [/heel goedkoop te krijgen bij de kruidvat xd'] Ook soms vloeibare eyeliner. Mascara wimperklruller. en oog potlood. Ook gebruik ik lipgloss. Meestal van Hello Kitty of gewoon iets met leuke kleurtjes en glittertjes.

    -Hair;

    Eigenlijk doe ik het op school echt extreem maar in da vakantie of weekend als ik niet wegga of op de foto hoef laat ik het zo.

    -Style;

    Geen idee. Ik geef het liever geen naam. Ik combineer vaak veel velle kleurtjes met soms wat zwart en heel veel sieraden en hoe koud het ook is ik draag altijd een grote zonnebril.

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    - Make-up
    Ik gebruik verschillende soorten make-up. op de ene dag draag ik eyeliner[always van de hema met een kwastje] en de andere dag draag ik oogpotlood[Hema/Kruidvat] voor de rest steel ik meestal make-up spullenj van mijn moeder omdat sij mooiere dingen heeft dan ik xD

    - Hair
    Mijn haar sit altijd haast hetselfde : stijl en los met een schuine lok , lekker eenvoudig.

    - Style
    Nicol-stijl xD ik draag meestal zwarte shirtjes met skinny's in felle kleuren en felgekleurde accesoires. ook draag ik ALTIJD nagellak maakt niet uit welke kleur het is. en qua schoenen draag ik haast alleen maar nikes of allstars.. xD


    We can only learn to love by loving.

    -Make-up.
    Gewoon een lijntje + mascara ^^. Normaal wast helemaal zwart , maar dasr over vintk ;p
    -Hair.
    Mijn haar was vroeger wild enz, maar nu ligt het gewoon over mijn schouder. Het verandert ook snel van kapsel aangezien ik het zelf knip :Y)
    -Style?
    Ik wil er geen naam op plakken, ik ben mezelf.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    -Make-up. Waar koop je het. Waarvoor gebruik je het en welke make-up: Op de markt, gebruik eyeliner en oogpotlood, beide zwart. Gebruik het niet vaak.
    -Hair. Hoe heb je het zitten? En zit het op school anders dan in het weekend of altijd het zelfde: Altijd los en zwart.
    -Style: Basic, soms naar goth neigend, meestal donker.


    No growth of the heart is ever a waste


    Make up :
    Oogpotlood (gwn randje boven en onder me oog )
    mascara, smokeyEyes grijs,(ik weet niet hoe je dat schrijft xD ) Soms xD, LIPGLOSS (H)_(H)$ Blush [roze] of roodachtig..
    ,, maar soms ook heel anders.
    Hair:
    haarband Of gwn los ^^ ^& dan met schuim en wetlookgell en heel veel haarlak (A)
    of aan de linkerkant vna ne hoofd Vlechtdingy's ana je hoofd zeg maar xD.

    Style:
    Ik hou vna hiphop...
    ik heb ookj baggyjeans en zo ^^ die vind ik coel O_O
    en shirt met muziek dinge ne zo ^^ en voral vel gekleur xD


    don't Worry...Be gay.


    Make up :
    Oogpotlood (gwn randje boven en onder me oog )
    mascara, smokeyEyes grijs,(ik weet niet hoe je dat schrijft xD ) Soms xD, LIPGLOSS (H)_(H)$ Blush [roze] of roodachtig..
    ,, maar soms ook heel anders.
    Hair:
    haarband Of gwn los ^^ ^& dan met schuim en wetlookgell en heel veel haarlak (A)
    of aan de linkerkant vna ne hoofd Vlechtdingy's ana je hoofd zeg maar xD.

    Style:
    Ik hou vna hiphop...
    ik heb ookj baggyjeans en zo ^^ die vind ik coel O_O
    en shirt met muziek dinge ne zo ^^ en voral vel gekleur xD


    Cool en je schrijft Smokey eyes goed heur. xd' ik was trouwens laatst nog in zwolle toen sneeuwde het xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -Make up

    draag ik niet

    -hair

    los gewoon eenvoudig

    -kleding

    gewoon eigen style xD

    -Make-up. Soms eyeliner, zwart. Van de hema.

    -Hair. Altijd los. Zwartgeverfd. Knip zelf.

    -Style: Ik plak geen labels op mezelf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -Make up. Lipgloss en heel soms eyeliner
    -Haar. Los of een paardenstaart die aan 1 kant over me schouder hangt.
    Style: Mezelf. Altijd verschillend.

    make-up:
    gewoon simpel. foundation onder wallen [/als ik ze heb] en over eventuele puistjes. veel mascara, meestal 2 lagen ofzo. en een klein randje oogpotlood. daar houdt het dan ook wel weer op. :Y)
    hair:
    ach, het zit gewoon altijd hetzelfde eigenlijk. sounds boring, i know. maar ik haal er een borstel doorheen zodat m'n slag weer een beetje terug komt en m'n pony die doe ik meestal gewoon naar achter. alstie dan niet goed zit, dan doe ik hem de andere kant op, maar over het algemeen heb ik bitterweinig werk aan m'n haar.
    style:
    ik koop altijd wat ik zelf mooi vind. vroeger was ik wat meer van de donkere kleding, maar tegenwoordig ga ik met de mode mee ofzo. :Y) een beetje kleding die iedereen wel eens draagt. njaah, bijna iedereen. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Make-Up:
    Zwarte eyeliner van de HEMA, rode lippenstift van Max Factor, en een mascara met een kroontje op de dop van [/ik weet neit meer]
    foundation van loreal en poeder van bourjois

    Hair:
    gewoon zoals altijd, een beetje volume erin touperen mijn pony goed en een pluk los vóór mijn diadeempje [/roze] met een roze strikje in.

    Style:
    Ik noem mezelf een Naomy, mijn 'style' is een mengeling van emo, scene, harajuku, visual kei gothic lolita en mezelf ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    -Make-up. Waar koop je het. Waarvoor gebruik je het en welke make-up?

    Vloeibare eyeliner van de hema
    altijd een dikke lijn boven me ogen
    mascara, k heb dr heel veel XD
    En lijntje onder me ogen

    Hair: Soms Schefe staart
    Los,Wild, Ligt eraan hoeveel tijd/zin ik heb ^^

    Style;
    Gewoon Caroo styl ^^
    Hoewel ik Harajuku style heel gaaf vind
    En altijd wel J-rock Shirt Of Broeken ofso probeer te vinden ^^
    Wat moeilijk gaat :(


    I solemny swear i am up to no good

    -Eyeliner, mascara, foundation, alles van de hema =D Gebruik het elke dag
    Op school meestal gewoon gestijlt, soms gekruld door de regen, in het weekend meestal of in een staartje als ik nergens heen ga en ik zit in slobber outfit te compuen, of gestijlt getoupeerd en de hele flikflak.
    stijl; tegenwoordig mag je jezelf niks meer noemen zonder wb te zijn so anywayz, zo zie ik er uit; Zwart Tshirt[/metprint, veel groen, rood en paars] met zwart vest[/zonderprint], of zwarte sweater[/met print] erover, skinny jeans die er meestal kapottig uitzien, of skinny met een gekke print [al is dat tegenwoordig bijna alleen nog zwart met grijze sterretjes, maar ook wel eens rood geruit], all stars met meestal twee verschillende veters, studriem, soms fluobandjes en studarmbandje =] Ohja, en een zilverkleurig kettinkje, hartje met een M erop, gekregen van mijn vriendje voor mijn b-day ^^


    Mew <3

    make-up!

    Mascara, foundation als ik er zin in heb ;"D, en oogpotlood wel eens :'D oohw, en lipgloss n_n


    Hair?

    meestal gewoon los en krul want als ik het stijl en doe een staart in en ik kom op school dan is he toch weer krul dus heeft geen nut, :P En heb ook vaak gewoon een losse staart in :]


    style

    Nja. Idunno. denk meer hiphopkant in :] zegmaar, de tijd van de emoscenegothicshit is voorbij bij mij, na 3 jaar, maar ik ga meer hiphop/kak kant in :] Dus idunno .. n_n


    I can't see the future with tears in my eyes

    -Make-up: Eyeliner(Hema), vaseline, lipgloss(verschilt) en soms doorzichtige mascara(teez).

    -Hair: Nou, de laatste tijd in een staart, want ik heb mijn haar verwaarloosd en dat zie je niet als ik het in een staart heb. En in het weekend zit het los, omdat niemand het dan toch ziet.

    -Style: Geen idee, ik denk vanalles wat. Ik draag graag shirtjes met prints en baggy jeans en sneakers. Ik heb ook veel sierraden. En ik draag felle kleuren. Zwart is like niet meer welkom in mijn kast.