• Zijn er nu overal festivals ofzo D: Hier 3 minuten vandaan is Zocks. Graspop is vandaag begonnen (Waar ik gvd zo graag heen wil). En net zag een topic van Parkpop.
    Jesus D:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 21:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn vader zou naar graspop gaan zit de band vast op een vliegveld waardoor ze backstage konden moeten ze wachten tot morgen en dan gaan ze morgen naar Graspop. En er zijn wel veel festivals ja, binnenkort lowlands hier en Meerpaaldagen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is zomer he (:
    Morgen TMF awards, en volgende zaterdag Hobnob. ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vanaf 1 juli Rock Werchter (nerd) :3


    Only losers can act the way you do

    Rock Werchter, Pukkelpop, Pukemarock en er zijn er vast nog een heeeeeeeeeleboel

    Conspiracy schreef:
    Rock Werchter, Pukkelpop, Pukemarock en er zijn er vast nog een heeeeeeeeeleboel


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    1 Juli is het ook Hee Tervuren. (nerd)


    All was well.

    Oh! 't festival van D'Ursel (maar dt kent niemand hier), mijn gitaarleraar treed daar op en Maanrock is er ook nog (:

    Ja man, het is festivalseizoen (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    Summerfest in Antwerpen is er ook. Het is zomer dus dat verklaard genoeg.

    Ik hou van festivals. :9~:9~:9~:9~


    All was well.

    7th of August Dance Valley (cool)
    maar dat duurt nog wel even haha


    Love is overrated

    Februari - Maart & Juni/Juli/half Augustus & September, Oktober, half December zijn de concert'seizoenen' dus dan heb je dat inderdaad allemaal dat alles ineens tegelijk valt. Is wel kut mensen die weinige vrije tijd hebben of weinig geld, want die willen dan bijvoorbeeld overal heen en dan mogen ze nergens heen van hun ouders, dat is best sneu D:.


    Wie du mir, so ich dir.

    Woensdag na de examens was er één in m'n stad ;D


    Life is all about having a good time.

    Augustus # Maanrock in Mechelen (:

    03.07: BYOC IV
    16.07: Rock Herk
    07.08: Festivalfact
    20.08: Pukkelpop


    You like that huh bitch