• Eejj.Ik heb weer een nieuw topic geplaatst. Ik ben ook dus een Dr.Phil. EN ik wil niet iemand´s plek innemen hoor.Maar effe,
    Ik ging dus op kamp.Mijn vriendin had zowwnn heimwee. Ik vond het echt erg, ze wou zelfs zelfmoord plegen!Haar ouders zijn gescheiden en ze is dus altijd bij haar moeder geweest. Ze ging 2 dagen naar huis naar kamp, op en neer dus. Tot haar moeder een afspraak met haar had gemaakt. Ze mocht haar niet bellen, en ze moest op kamp blijven slapen.Ze had het aanvaart en ging het dus ook doen.Maar ze kon het gewoon niet.Ze ging weg van de anderen en ik ging haar achterna. Ze moest echt heel hard huilen enzo en ik trooste haar beetje. We gingen wel een uur zitten praten,en toen ging het beter. De volgende dag was het weer zo, maar iets minder ergs. We gingen dus weer praten.iK allemaal vragen stellen wat een pyschiater zou doen:P
    Maar zo ging het door, en ze werd blijer en vrolijker. Ze had niet meer heimwee. Toen kwamen de leerkrachten enzo naar me toe met: je hebt goede daad verricht enz.enz. Mijn vriendin zei ook dus ik vind het knap van jou , dit dat.-Ik wil dokter worden, maar mischien is pyschiater ook iets voor mij.Ik kan ook goede dingen doen bij dokter , maar ook bij pyschiater blijkbaar.want ik help echt veel mensen met alles en nog wat,
    Wat zal ik worden?

    Hahaha, dan moet je psycholoog worden ofzo ;d. Ik zelf ben ook een redelijk heimwee-wezen. Maar niet zo erg als jouw vriendin. Zolang ik in een goeie groep zit, en me écht amuseer is het goed ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Maar ik bedoel.. Ik heb mijn vader belooft om echt goed geld te krijgen en voor ze ga zorgen.Ik wil echt dokter worden, maar ik kan goed een pyschiater zijn.Ik weet het nog niet.Wat is nou voordeel en nadeel van dokter en pyschiater.
    :Y)

    Ik dénk dat een psychiater meer verdiend? Ja toch? ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Oeeh, dan word ik pyschiater.De nieuwe Dr.Phil. Of Dr.Yasmin. Maar ze was zo erg. Ze stompte tegen de muur,Ze had steeds tranen in haar ogen.Op het laast zei ik tegen haar: Kim, je hebt het super gedaan! En toen zei zei:,zonder jou kon ik het niet. Zo lief

    Aaaaaaahw, zo lief ;D Tja, dat is het bewijs dat je iets in die richting moet gaan doen hé ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    haha ja, mar ik weet niet of mijn ouders dat goed vinden.ik bedoel..ons familie is zoo, zo.. niemand is leraar, of dokter, of tandarts. Ik wil bewijzen dat ik dat wel kan.Maar pyschiater lijkt niet zo groot, maar dat is het wel..

    Nou, psycholoog, ik vind dat wel hoog lijken ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    haha cool . weet jij hoelang je er over moet doen

    Uhm, iemand die ik ken is bijna klaar met het studeren voor psychologie en zij is 23 jaar.
    Je moet wel minstens HAVO/VWO gedaan hebben, -volgens mij dacht ik vwo- en de studie is ook voor een groot deel engels, met engelse boeken enzo.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je moet doen wat je zelf het leukst vind. Anders ga je later met tegenzin naar je werk, en dat is ook niet leuk. En je ouders zullen het vast wel respecteren, je moet doen wat je zelf wil toch? (:

    Predictable schreef:
    Je moet doen wat je zelf het leukst vind. Anders ga je later met tegenzin naar je werk, en dat is ook niet leuk. En je ouders zullen het vast wel respecteren, je moet doen wat je zelf wil toch? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Predictable schreef:
    Je moet doen wat je zelf het leukst vind. Anders ga je later met tegenzin naar je werk, en dat is ook niet leuk. En je ouders zullen het vast wel respecteren, je moet doen wat je zelf wil toch? (:


    Ik heb gister aan mijn vader verteld dat pyschiater hoger is.Ik vind het wel leuk om te doen.Ik kan ook gewoon ruzie´s oplossen.Maar ik weet ook veel van dokters , en soms help ik ze.Wat past/is beter voor me?