• Wie heeft er al eens een verhaal naar ikvertel.nl gestuurd? Drop hieronder de link van je verhaal. (I want to read, maar heb geen zin om daar een willekeurig verhaal aan te klikken..)

    Ik heb ook een keer iets ingestuurd. Please read, rate and leave a comment.

    xx ;)


    Je moet worden wie je bent.

    Ja, maar mijn verhaal werd niet geaccepteerd. Ze vonden het geen gepast verhaal of zo.


    Scream for mercy!

    Ik ken die site niet & ik schrijf geen verhalen.


    Keep on smiling

    Klik^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat heb ik al van meer gehoord. Ze accepteren geen negatieve verhalen, geloof ik, dat zie je ook aan de categorieën die ze hebben. Dat vind ik eigenlijk best dom...

    (Met negatief bedoel ik, bijvoorbeeld over de dood of zo).

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:54 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Ik. Even zoeken :p Tada xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sprinkles schreef:
    Dat heb ik al van meer gehoord. Ze accepteren geen negatieve verhalen, geloof ik, dat zie je ook aan de categorieën die ze hebben. Dat vind ik eigenlijk best dom...

    (Met negatief bedoel ik, bijvoorbeeld over de dood of zo).

    Nou in dat geval kan ik al bij voorbaat geen verhalen sturen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kunt het altijd proberen.


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Dat heb ik al van meer gehoord. Ze accepteren geen negatieve verhalen, geloof ik, dat zie je ook aan de categorieën die ze hebben. Dat vind ik eigenlijk best dom...

    (Met negatief bedoel ik, bijvoorbeeld over de dood of zo).


    Dat is niet waar. Ik had een verhaal over iemand die doodging gestuurd en hij werd wel geaccepteerd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. Ik had een verhaal over iemand die doodging gestuurd en hij werd wel geaccepteerd.

    Van mij ook.

    Ze accepteren wel verhalen over de dood en mishandeling en verslavingen en negatieve verhalen, ik zou het kunnen weten x]

    Kalik


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.