• Nouu ik hoorde zo steeds Gepiep in mijn tuin dus ik liep er naar toe en ik zag een Vogel daarliggen ik liep er naar toe en zag bloed liggen ik keek naar die vogel en ik zag dat ie nog ademde en ik zag Wat verder Mijn Poes liggen dus ik pakte die en zei dat die da ni mocht doen dus ik liep naar me zus en die heeft die verzorgt maar ze zegt dat die toch doodt gaat en die moeder vliegt steeds in onze tuin ik vind het echt zielig ;ss
    Ik weet dat het vaak gebeurt maar ik vind het Steeds zielig ;s

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 13:14 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ach, heb ik al meermaals voorgehad. 't Is zielig, maar je kan er weinig aan veranderen.

    Het is zielig.
    Maar het is en blijft zo.
    Zo gaat het nu eenmaal in de natuur.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zielig!:(
    Maar je kan er niks aan doen.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Conspiracy schreef:
    Ach, heb ik al meermaals voorgehad. 't Is zielig, maar je kan er weinig aan veranderen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ochaaarm. o:


    All this dampness is damp.

    Nou, bij ons was er een vogel tegen het raam aangevlogen en je hoorde helemaal 'boem' en toen ging ik buiten kijken en toen lag 'ie dood voor het raam :(

    Vogels zijn soms een beetje dom.. (A)
    maar wel heel zielig


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik zou aan je vader vragen of hij dat vogeltje zijn nek om wilt draaien, want als hij toch wel dood gaat is het alleen maar een pijnlijkere langere dood. Met z'n nek omdraaien help je hem alleen maar, echt waar.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Ik zou aan je vader vragen of hij dat vogeltje zijn nek om wilt draaien, want als hij toch wel dood gaat is het alleen maar een pijnlijkere langere dood. Met z'n nek omdraaien help je hem alleen maar, echt waar.

    Nouuu hij was niet thuis...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zou mijn kat slaan. ;o
    En ik zou die vogel gewoon neersteken? Ja het klinkt gemeen, maar dan heeft hij minder pijn.

    -nouja, íkzelf zou hem niet neersteken. Ik zou gewoon iemand anders roepen die het voor me doet-


    Smiling but close to tears.

    Scandal schreef:
    Het is zielig.
    Maar het is en blijft zo.
    Zo gaat het nu eenmaal in de natuur.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Scandal schreef:
    Het is zielig.
    Maar het is en blijft zo.
    Zo gaat het nu eenmaal in de natuur.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.