• Wie heeft er nog een hekel aan die lange domme titels? :Y) Dit is niet negatief voor de mensen die ze gebruiken, maar ik vind het irritant. Now raise your hands! (krul)


    All was well.

    IK OOK,
    ik d8 er net aan x]
    * Raises hands *
    _O_


    wth.

    Vast door mij he (nerd) Hahah, ik gebruik ze niet vaak maar dit komt allemaal door Rose, ze heeft me aangestoken.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:38 ]


    we've only said goodbye with words

    Ik niet, denk ik... :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Haha iedereen gebruikt die door mij, en de mensen waarmee ik schrijf moeten die juist gebruiken van mij als zij het topic openen:Y) (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik haat het ook =)


    Stop wishing, Start doing..

    Haha, toen ik dit topic zag dacht ik: 'Oh nee, niet weer zo'n domme, lange titel in de superlatief.' :'D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:42 ]


    Only losers can act the way you do

    Reckless schreef:
    Vast door mij he (nerd) Hahah, ik gebruik ze niet vaak maar dit komt allemaal door Rose, ze heeft me aangestoken.

    Zie je, ik ben besmettelijk :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind ze wel leuk. Alleen ben ik dan heel laat klaar met het lezen van de titel. (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ZIEJE! Rose je bent echt een BITCH! :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    ZIEJE! Rose je bent echt een BITCH! :Y)

    Maar jij bent degene die bitcherig doet door te zeiken over mijn titels (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je herkent er wel aan wie een topic opent. -kijkt Rose helemaal niet beschuldigend aan hoor haha-


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Je herkent er wel aan wie een topic opent. -kijkt Rose helemaal niet beschuldigend aan hoor haha-

    Ja maar je hebt ook mensen die door mij worden besmet met coolheid en dat ook doen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zo weet ik in ieder geval dat het topic's zijn die iets met Rose te maken hebben. :')


    Hope goes lost but never dies.

    het komt door Rose.
    En net wat Amber zegt.
    Zo weten we dat het topic iets te maken heeft met Rose haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik ben het eens met Amber. Eigenlijk vind ik het niet zo erg, maar ik lees die titels eigenlijk ook nooit helemaal, ik klik er alleen op. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.