• Ik overtref Rose, YEAAH (nerd)

    Blake Audrey Raymonds is een beruchte diva in o.a. de landen rond de Middellandse Zee. De politie zoekt haar en nergens lijkt ze veilig te zijn door haar streken en criminaliteit. Ze rookt, zit aan de drugs, drinkt en heeft nog eens het vriendje. Wat niemand weet of vermoed. Christiano Ronaldo. Blake houdt zich momenteel schuil in het Zuid-Afrika waar het WK wordt gehouden. Ze mag niet naar buiten, wat ze niet kan. Blake komt natuurlijk gevaarlijk in de problemen terecht. Gaat ’s avonds feesten zonder dat Cristiano het weet, kortweg: Ze haalt heel Zuid-Afrika overhoop. Totdat ze een voetballer van het Nederlandse team ziet voetballen in een sloppenwijk met een paar kinderen, als ze voor de zoveelste keer op de vlucht is. Ze raakt langzaam aan verslaafd aan hem, ze kan niet slapen, niet denken. En dan is er nog het feit dat ze een ‘crimineel’ is en haar ‘relatie’ met Ronaldo. Ze doet alles om de voetballer voor haar te winnen. Ook al moet ze er de prijs voor betalen.


    Oké, dit schoot me te binnen, haha.
    Rollen:
    - Toekomstige vriendin Cristiano ; Portugal
    - 1 Beste Vriendin ; Damonisme -Pershoofd's vriendin-
    - 'Voetbalvrouwen' :3.
    Fernando Torres; Springbreak
    Lionel Messi; Casanova
    David Villa; VivaEspana
    [zet er wel bij welke voetballer van jou is eh (:]
    - Zelfverzinnen

    Info:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Foto + beschrijving:
    Karakter:
    Extra?:
    Titel?:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 16:15 ]


    we've only said goodbye with words

    Niemand overtreft mij. (krul) Ik ben on-overtrefbaar al kom jij wel aardig in de buurt (cat) En ik vul zo in haha want ik moet schrijven (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Als ik nou eens 'jwz' zeg? (krul)
    Naam: Ambeeeeeeer. (met één e dus xd)
    Achternaam: Martins
    Leeftijd: 24
    Foto + beschrijving: Amber
    Karakter: Verzin maar iets. Sorry Bel, ik kan nu echt even niets verzinnen met mijn jank-kop.
    Extra?: Nop.
    Titel?:
    - Ik overtref Rose! (ahaha, nee hoor)
    - I just can't get enough

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:48 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Info:
    Rol: Voetbalvrouw
    Naam:Amy
    Achternaam: Duprise
    Leeftijd: 19
    Foto + beschrijving:Amy Duprise
    Karakter: Rustig, houdt van shoppen, grote mond, eigenwijs.
    Extra?:
    Titel?:

    Portugal schreef:
    Niemand overtreft mij. (krul) Ik ben on-overtrefbaar al kom jij wel aardig in de buurt (cat) En ik vul zo in haha want ik moet schrijven (krul)


    Je hebt je ego van Cristiano geërft zeker (krul)


    we've only said goodbye with words

    Rol: Toekomstige vriendin David Villa + Allerbeste vriendin hoofdpersoon.
    Naam: Kim
    Tussen namen: Maria
    Achternaam: Rodriquez
    Leeftijd: 21 jaar.
    Foto + beschrijving: Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse is ze dat toch wel degelijk echt wel. Kim heeft lichtblond krullend haar wat tot ongeveer haar borsten komt. Verder heeft Kim een klein lichaam en een slank tot mager postuur. Kim heeft een zeer soepel lichaam. Ze heeft lichtgrijze ogen en vuurrode lippen.
    Karakter: Vurig, moedig, soms een tikkeltje brutaal tegen mensen die maar kort kent, sportief, stoer, vriendelijk, lief, chaotisch, grappig, goed in flirten.
    Extra?: Kim goed in sport. Ze doet aan tango dansen en is al paar keer tot wereldkampioen benoemd. Kim heeft een Spaanse afkomst en is geboren in Madrid.
    Titel?:
    - Catwalk Criminal.
    - Perfect girl, perfect criminal.
    - Even a girl can be a criminal.

    Mag ik alsjeblieft deze rol, ik zou het heel erg fijn vinden.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Torres hierzo :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reckless schreef:
    (...)

    Je hebt je ego van Cristiano geërft zeker (krul)

    Het is besmettelijk (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Het is besmettelijk (krul)


    Ga jij nou maar schrijven, (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Ga jij nou maar schrijven, (nerd)

    Ben ik mee bezig :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vrouw van Fernando Torres! :9~
    Naam: Whithey
    Achternaam: Torres
    Leeftijd: 21
    Foto + beschrijving: Whitney is een beeldschone jonge dame. Haar bruine haren staan perfect bij haar bleke huid en haar blauw groene ogen. Haar gezicht is prachtig gevormd en ze heeft duidelijke jukbeenderen en prachtige perzikroze lippen. Whitney is klein en héél erg slank, je zou bijna denken dat ze anorexia heeft maar dat is niet zo. Ook heeft Whitney een betoverende blik door haar lange en donkere wimpers. En ze is altijd erg modieus gekleed.
    Karakter: Whitney is een echte levensgenieter. Ze is vrolijk, spontaan, gezellig en avontuurlijk. Uitgaan doet ze het liefst en ze heeft een grote passie voor muziek wat dan ook haar werk ik: nieuw talent ontdekken. Ze weet overal iets leuks van te maken. Veel mensen kennen alleen die kant maar an haar, maar ze heeft ook een rustige kant. Whitney voelt zich fijn in een grote groep, maar bij de mensen van wie ze houd voelt ze zich het best. Iedereen vertrouwd haar, zijn/haar geheimen toe, omdat ze ze nooit doorverteld. Ook is ze erg lief en behulpzaam.
    Extra?: Whitney is ook erg sportief en joggt dan ook graag en ze voetbalt soms met Fernando. Ook is winkelen één van haar grote passies.
    Titel?: Criminal lover.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik pass vandaag, sorry knorri.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Blake klinkt als Serena, als Blake wat was haar achternaamookalweer. Kjaer hieerro, nee ik ga anders doen. Iker Cassilas hierrooo


    SLOAN.

    Denmark schreef:
    ik pass vandaag, sorry knorri.

    Hahah geeft niet hoor (krul)


    we've only said goodbye with words

    Rol:Toekomstige vriendin van Cristiano Ronaldo
    Naam: Cristine Rose
    Achternaam: Valderez
    Leeftijd: 19
    Foto + beschrijving: Klik Cristine, 20 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar hazelnoot bruine ogen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien.
    Karakter:Cristine is een erg creatief meisje en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze kan zichzelf goed beheersen, is hoopvol en grappig.
    Extra?: Cristine is in New York, Amerika geboren. Toen ze vier jaar was zijn haar ouders gescheiden en is ze met haar vader in Lissabon, Portugal gaan wonen. Ze heeft een klein Duitse herders puppy, Bradley die ze altijd met zich meeneemt.
    Titel?: Ik ga denken voor je Mozarella- Appelvlaai meisje.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha Mozarella er staat een foutje in je titel (krul) het moet zijn beruchtste (nerd)(nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3