• ...m'n moederr!! Ze zat vandaag de heletijd aan m'n kop te zeiken. Jezus, ze werd om de kleinste dingen boos. Ik weet niet wat haar bezielde vandaag. Ze werd boos omdat ik mijn jas niet had opgehangen begon ze helemaal te flippen. Pff, word je niet goed van. En nu hebben we ruzie. Herkent iemand dit ook?


    The way we live, is the way we die

    Herken 't, maar dan met me pa :].
    Het helpt dan ook niet als ik aan hem ga vragen of hij ongesteld is, haha ;D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    IK!
    Omg.. Ik word altijd, maar dan ook altijd gek van mijn moeder. Ik zeg altijd dat wij biologisch zijn ingesteld om gewoon niet met elkaar op te kunnen schieten, nooit dus. Zo voelt het in ieder geval.
    Zaten we zaterdag de wedstrijd te kijken, ik zat gewoon rustig op een stoel gaat ze me ineens kreng noemen. Kom op! Waar slaat dat op.. Dat vroeg ik met toen echt af. Maar mijn moeder kan zich ook aanstellen over de kleinste dingen. Ze flipt zelfs over de manier waarop ik tegen haar praat, dat is toch niet normaal!?


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    gelukkig kan ik best wel goed opschieten met mijn moeder, maar volgens mij herkent iedereen het wel dat je soms echt he-le-maal gek wordt van d'r!


    It's time to be happy again.

    Oh, elke dag hier. Gewoon negeren en je eigen gang gaan, hoe lastig dat soms ook kan zijn.


    Save me with your love tonight.

    Carcass schreef:
    Herken 't, maar dan met me pa :].
    Het helpt dan ook niet als ik aan hem ga vragen of hij ongesteld is, haha ;D.

    hahaha, ik zeg altijd hb je last van je hormonen ofzo. haha


    The way we live, is the way we die

    Ik word altijd gek van mijn vader

    Hij is echt heel vaak saggo!
    en dan looptie maar te schelden en te vloeken enzo
    En dan krijgen me ouders ook weer ruzie:S


    Ivar Oosterloo.